رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات در گفتگو با «بسیج»:

مسجد توانست نقش دیرینه خود را با شکل گیری انقلاب اسلامی بازیابد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات با بیان اینکه مساجد یکی از مراکز و پایگاه های اصلی در روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود،گفت: این مکان مقدس توانست نقش دیرینه خود را با شکل گیری انقلاب اسلامی بازیابد.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۰۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
حجت الاسلام عباسعلی فاطمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: جوانان به عنوان پر رنگ‌ترین عنصر در جامعه اسلامی معرفی می‌شوند و ما باید از این پتانسیل بهترین استفاده را ببریم.
 
وی تصریح کرد: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب نیازمند ابزاری هستیم که جوان پسند باشد و از این رو برای تبیین و بیان این آرمان‌ها از رسانه قوی هنر و یا از شیوه‌ها و ابزاری بهره بگیریم که جوانان به آن علاقه مند هستند.
 
وی اظهار کرد: در سال ۵۷ هیچ یک از جوانان انقلابی به دنبال گرفتن پست، مقام یا ثروت نبودند و برای رسیدن به اهدافشان، جانشان را کف دستشان گذاشته و وارد میدان مبارزه می‌شدند و در آن زمان حماسه آفریدند.

وی در خصوص روند شکل گیری انقلاب افزود: مساجد یکی از مراکز و پایگاههای اصلی در روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود و فعالیت‌های مختلف مبارزین به ویژه جوانان در مساجد و نماز جماعت، سخنرانی،‌ ارشاد و تبلیغ، تجهیز مبارزان انقلابی و اطلاع رسانی آغاز شد و این نهاد مقدس را به عنوان اصلی‌ترین پایگاه نهضت قرار داد و مسجد توانست نقش دیرینه خود را در صدر اسلام بازیابد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات خاطر نشان کرد: امام راحل پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی جوانان می‌دانستند و در این مورد فرمودند جوانان دانشگاهی، جوانان مدارس قدیم، جوانان بازاری، عشایر محترم این طبقه بودند که با قیام خود رژیم منحوس را به عقب نشاندند و دست جهانخواران را از مملکت قطع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها