کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با «بسیج» تاکید کرد

لزوم ترویج و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در فضای مجازی

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی است تا ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۰۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی است تا جشن دینی و مذهبی و مراسمات ملی و انقلابی را با شور و شعف برگزار کرده و در حاشیه آن ارزش های ناب انقلاب را به نسل های بعدی منتقل شود.
 
وی تصریح کرد: امروز برای یک انسان مسلمان در جامعه اسلامی این نعمت بزرگی است، در فضایی زندگی می کند که در راس آن فقیهی عادل و شجاع و سیاستمداری هوشمند قرار دارد و قوانین اسلامی در آن حکمفرماست.
 
محمدی بیان کرد: برای اولین بار در دنیا نظام سیاسی ایران برگرفته از حکومت دینی و الهی و با مشارکت مردم شکل گرفته و در مدت ۳۸ سال عمر خود با استقلال و عزت زندگی کرده و بعنوان یک الگوی ایدئولوژیک در دنیای کنونی عرض اندام می کند.
 
استاد علوم سیاسی دانشگاه با اشاره به بوق های تبلیغاتی دشمن و عوامل مزدور داخلی آن، اذعان داشت: امروز متاسفانه برخی ها در بین جوانان و نوجوانان شبه ای ایجاد کردند که مگر زمان طاغوت چه اشکالی داشت که انقلاب کردیم؟
 
وی گفت: باید بسیاری از خفقان ها، بی حجابی ها و بی بند و باری ها، چپاول اموال مسلمین توسط ایالات متحده و انگلیس در زمان طاغوت را به نسل جوان گوش زد کنیم تا آن جوان نسل سوم و چهارمی سئوالی در ذهنش نباشد که چرا انقلاب کردیم و جنگیدیم؟
 
این استاد دانشگاه تاکید کرد: امروز باید ارزشها و دستاوردهای انقلاب در بستر فضای مجازی برای نسل جوان و نوجوان ترویج و تبیین داده شود تا فریاد انقلابی که با رشادت ها و خون بهای جوانان این ملت به ثمر نشسته و در حال برپائی تمدن بزرگ اسلامی است به گوش نسلهای آینده انقلاب برسد.
 
محمدی ادامه داد: آمریکا دائم برای حفظ منافع نامشروعش در دنیا به دنبال دشمن تراشی برای خود بوده و از این رو بعد از فاشیسم و مارکسیسم، انقلاب اسلامی ایران را دشمن درجه یک خود می داند.
 
این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: امروز چشم امید مستضعفان و مسلمانان جهان به ام القری جهان اسلام است و این کانون بیداری را الگوی ظلم ستیزی و استقلال طلبی خود می دانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار