فرمانده حوزه مقاومت بسیج یکم ثارالله سپاه ناحیه تربت حیدریه:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج یکم ثارالله سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تنها انقلابی که در دنیا ماندگار شد، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و این به برکت قدرت ولایت و حضور همیشه در صحنه امت حزب الله است.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۱۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مصطفی یوسفی در هیئت منتظران موعود پایگاه مقاومت بسیج حضرت آیت الله زهدی ابراز داشت: با وجود هجمه های زیاد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ انقلاب ما به برکت خون شهیدان و حضور همیشه در صحنه امت حزب الله و ولایتمدار و زعامت مقتدرادنه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) مقتدر و مورد رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام شده است.
 
یوسفی اظهار داشت: در دیگر انقلاب ها به دلیل عدم استقلال و اتکاء به آمریکا و عدم وجود رهبری حکیمانه هیچ کدام دیری نپایید که متزلزل شدند و شالوده انقلابشان به هم ریخت و استکبار بر آن ملت و کشور دوباره مسلط گردید.
 
فرمانده حوز مقاومت بسیج یکم ثارالله سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: به برکت اسلام انقلاب اسلامی ما برکت پیدا کرد چرا که با روشنگری جوانان ما بهترین دوران زندگی و عمر خود را با حضور در صحنه های دفاع از انقلاب و جبهه های نبرد حق علیه باطل نثار کردند و از جان و مال مایه گذاشتند تا شرف و عزت این انقلاب باری همیشه انشاء الله تا حضور حضرت مهدی (عج) پایدار بماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها