مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

صدای انقلاب گوش دشمن را کر کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه ها گفت: امروز صدای انقلاب، گوش دشمن را کر و خواب های آن ها را آشفته کرده و دائما در ناراحتی و اضطراب غوطه ور ساخته است چنانکه از دست انقلاب و تفکر انقلابی خسته شده اند.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۲۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی از دل مساجد با محوریت روحانیت و پشتیبانی مردم و با رهبری امام(ره) و مراجع آغاز شده است و در عین ناباوری دشمن، با تمام قوت به راه خود ادامه می دهد، هدف نهایی آن را زمینه سازی ظهور حضرت ولیّ عصر(عج) عنوان کرد.

وی افزود: این انقلاب هنوز در دامنه کوه است و فتح قله ها زمانی اتفاق خواهد افتاد که دیگر صدای دادخواهی هیچ مظلومی در دنیا شنیده نشود.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد بر لزوم وحدت، هوشیاری و بصیرت روحانیون، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه ها تاکید کرد و با بیان اینکه محل اصلی برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج، مساجد است و این برنامه ها یا باید ختم به نماز جماعت شده یا با اقامه نماز جماعت آغاز شوند، اظهار داشت: پایگاهی که از مساجد فاصله گرفته باشد به هیچ دردی نمی خورد .

وی، دینی و اسلامی بودن، مردمی و مستقل بودن و سازش ناپذیری را از ویژگی های انقلاب برشمرد و بیان کرد: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی، اطاعت پذیری از رهبری و وحدت است.

همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهری با حضور بیش از یکصد نفر در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار