خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین گفت: همزمان با سومین روز از ایام دهه‌فجر، به پاس بزرگداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی، یادواره ماهانه شهدا در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۲۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: در طول قیام مردم ایران اسلامی علیه رژیم ستم‌شاهی، آحاد ملت با حضور در صحنه‌ها و شرکت در راهپیمایی‌های مختلف، انزجار و نفرت خود را نسبت به حکومت پهلوی اعلام کردند.
وی با اشاره به اینکه در جریان این رخداد تاریخی، جمعی از مردم خداجوی ما به دست نیروهای رژیم به مقام رفیع شهادت نایل شدند، تبیین کرد: در این راستا استان قزوین با تقدیم 50 شهید نقش عمده‌ای در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.
حقایق‌پور اذعان کرد: همزمان با سومین روز از ایام دهه‌فجر، یادواره شهدای بهمن ماه که شامل بزرگداشت یاد و مقام یکصد و 55 شهید می‌باشد با محوریت 50 تن از شهدای انقلاب اسلامی قزوین، روز پنج‌شنبه 14 بهمن ماه ساعت 14:30 در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در این همایش یاد و خاطره‌ی 76 تن از والدین شهدا که در بهمن ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته، گرامی داشته می‌شود.
وی گفت: در یادواره فوق، حجت‌الاسلام مجتبی قائد امینی مشاور استاندار در امور روحانیون و از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب که متحمل شکنجه‌های رژیم طاغوت در سیاه چال‌ها بوده، سخنران این مراسم خواهد بود.
گفتنی است: شهدای بهمن ماه مربوط به عملیات‌های والفجر، والفجر 8 و کربلای 5 می‌باشند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها