رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرمی:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرمی گفت: 12 اکیپ در محورهای مواصلاتی گرمی فعالند و تردد بدلیل کولاک و یخبندان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۳۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوزصدیف فرمان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی درگفتوگویی با خبرنگارسیفاراز تلاش راهداران این اداره از ساعات اولیه بارش برف در این شهرستان خبرداد.

وی با بیان اینکه 118کیلو متر جاده اصلی ، 70کیلومتر جاده فرعی و 733کیلومتر جاده روستایی را با 12 اکیپ پوشش داده ایم،‌ اظهار کرد: 3 اکیپ در راهدار خانه، 2 اکیپ در مسیر بیله سوار،‌ 2اکیپ در راه اصلی گرمی به اردبیل(جاده جدید)،‌ 2 اکیپ در مسیر بخش انگوت، 2اکیپ در مسیر بخش موران و 1 اکیپ هم در جاده قدیم گرمی به اردبیل در حال ارائه خدمت می باشند.

فرمان از باز بودن تمامی محورهای اصلی شهرستان خبرداد و افزود: عملیات نمک پاشی در تمام جاده‌های مواصلاتی گرمی که لازم بود صورت گرفته ولی بدلیل کولاک و یخبندان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: بدلیل ادامه بارش برف از رانندگان عزیز که دراین محورها تردد میکنند خواست تمام جوانب احتیاط را درنظرگرفته و بابستن زنجیرچرخ تردد کندد.

ارسال نظرات