یاد کردن از اسوه های مجاهدت موجب یادآوری رشادت ها است

ماموستا حسینی از روحانیون کردستان گفت: کامیاران مهد ایثار و فداکاری و وحدت و مهد قلب رئوف کسانیست که از دوران انقلاب اسلامی تا به امروز جمع شده اند و با اطاعت از رهبری در راه ایمان و اعتقاد فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۷۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی امام جمعه سابق شهر کامیاران و از روحانیون کردستان در جمع مدعوین مراسم سی و هشتمین سالگرد پاکسازی کامیاران در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای منطقه کامیاران، بیان داشت:یاد کردن از اسوه ها و نمونه های مجاهدت و ایثار را باعث یادآوری رشادت های ایمان داران و الگوبرداری آیندگان از فداکاری های این دلیر مردان دانست.
 
 
وی گفت: اگر به تاریخ انبیا توجه نماییم و وقایع توصیفی این تاریخ را تا رشادت های آزادگان دنبال کنیم خواهیم دید که مشحون از ذکر و یاد انسان های مجاهد، پاک و مخلَص است.
 

وی در ادامه اظهار داشت: اگر امروز دشمنان در برابر انقلاب اسلامی توان ایستادگی ندارند به خاطر رشادت ها و جانفشانی کسانی است که مقام اخلاص را دریافته اند و با نثار جان خود از مخلَصین گشته اند.

 

ماموستا حسینی با یادآوری ایثارگری های جوانان کامیارانی در ابتدای انقلاب اسلامی و نیز دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بارها در میان سنگر این رزمندگان حضور پیدا کردم و می دیدم در بدترین شرایط جنگی، با خونسردی تام در مقابل هر فتنه گر و معاندی ایستاده و از مردمان منطقه دفاع می کردند و تا پای جان ایستادگی کردند تا امنیت در کردستان گسترش یابد.

 

وی در ادامه سخنان خود کامیاران را مهد ایثار و فداکاری دانست و تشریح کرد: کامیاران مهد ایثار و فداکاری و وحدت است؛ این شهرستان مهد قلب رئوف کسانیست که از دوران انقلاب اسلامی تا به امروز جمع شده اند و با اطاعت از رهبری در راه ایمان و اعتقاد فعالیت می کنند.

 

ماموستا حسینی اضافه کرد: انقلاب اسلامی همه ما را بالغ کرد تا تحلیل سیاسی نماییم و سره را از ناسره تشخیص دهیم؛دشمن را بشناسیم و با گوهری گرانبها چون جان خود سپاسگزار خون به زمین ریخته شهیدان باشیم.

 
ارسال نظرات