خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: امروز محور مقاومت به رهبری ایران در منطقه قدرت بی نظیری یافته است و همه قدرت های جهانی را به خاک مذلت کشانده است.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۸۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

حجت الاسلام و المسلمین نظری فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،ضمن گرامی داشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در خصوص رابطه با امریکا و کشورهای منفعت طلب غرب اظهار داشت: کشورهای غربی و در رأس شان امریکای جنایتکار هدفشان از مذاکره با ایران تحمیل عقب نشینی در مسائل منطقه بود و می خواستند تا ایران دست از سوریه، عراق، یمن و بحرین بردارد تا آن ها به اهداف شوم خود در منطقه برسند.

وی عنوان کرد: همانطور که تاریخ ثابت کرده است هر زمان که با کفار بر سر میز مذاکره نشسته ایم چیزی جز تهاجم برای ما حاصل نشده است که امروز در غالب تهاجم فرهنگی و رخنه فرهنگی خود را ظاهر ساخته است.

وی در ادامه با توجه به تاریخ چپاول گری انگلیس که سابقه دیرینه ای دارد افزود: منطقه خاورمیانه با توجه به ذخایر و غنائمی که دارد برای کشورهای استعماری و استثمارگر بسیار حائز اهمیت بوده و هست و این کشورها با ایجاد رژیم صهیونیستی در پی آن هستند تا از نیل تا فرات را بدست گیرند و تمام ذخایر نفتی و معدنی منطقه را مصادره کرده و به کشورشان ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین نظری فرد با اشاره به این تجاوزگری ها و چپاولگری ها تصریح کرد: سرانجام انگلیس شکست بود و امریکا هم به حول قوه الهی طعم این شکست و زبونی را خواهد چشید، چرا که امروز محور مقاومت به رهبری ایران در منطقه قدرت بی نظیری یافته است و همه قدرت های جهانی را به خاک مذلت کشانده است، آنچنان که در حلب و موصل اتفاق افتاد و انشاالله در فلسطین و بحرین و یمن هم اتفاق خواهد افتاد.

وی با توجه به درخواست امریکا از انگلیس برای حضور دوباره در منطقه خلیج فارس عنوان داشت: این عینا همان اتفاقی است که پس از جنگ جهانی اول رخ داد و انگلیس دست به دامان امریکا شد و امروز برعکس شده است.

وی در پایان ابراز داشت آنچه باعث این همه شکست برای استکبار شده است چیزی جز صدور بی چون و چرای انقلاب اسلامی ایران نیست و امیدواریم که انقلاب ما به انقلاب جهانی حضرت مهدی متصل گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها