خبرهای داغ:
یکی از وعاظ برجسته تبریز:

بی اعتماد کردن نیروهای انقلابی هدف دشمن است

یکی از وعاظ برجسته تبریز در جلسه نهضت روشنگری سپاه مرند، تهی کردن قلب و گرفتن اعتماد به نفس آحاد مردم به ویژه نیروهای مومن و انقلابی را، از مهم ترین اهداف دشمن در زمینه نفوذ دانست.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۸۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول برگی گفت: دشمن در زمینه نفوذ تا جایی پیش رفته که می خواهد مردم و مسئولان را نسبت به یکدیگر بدبین کرده و اتحاد آن ها را بشکند، که بصیرت مردم و مسئولان این نقشه شوم دشمن را خنثی کرده است.

وی در ادامه تبیین مسائل سیاسی روز داخل و خارج را برای آحاد مردم، توسط سپاه و بسیج یک ضرورت و اصل مهم برشمرده بیان کرد: ویژگی‌هایی همچون شجاعت، غیرت، امانت، راستگویی و بصیرت در مردم ایران است که بصیرت مهم ترین مولفه آن است و این در هیچ ملتی در جهان به غیر از ملت ایران وجود ندارد و همه به خصوص دولتمردان ما باید قدر این مردم بصیر و فهیم را بدانند و برای خدمت به این ملت از یکدیگر پیشی و سبقت بگیرند.

حجت الاسلام برگی در پایان تاکید کرد: بصیرت یعنی امام‌شناسی و دشمن‌شناسی و کسی که امام خود را نشناسد از دین خود خارج شده است و امروز دشمن در تلاش است بصیرت و روشنگری را از فضای جامعه امروزی کشور بزداید ولی ما سربازان بصیر ولایت باید در عین اینکه جلوی دشمن خارجی را می گیریم باید از دشمنان داخل نظام که قالبا در لباس دوست هستند غافل نشویم .


ارسال نظرات
آخرین اخبار