خبرهای داغ:
با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم

زندگینامه شهید « محمدجواد آل‌اسحاق» چاپ می‌شود

خاطرات و زندگینامه شهید محمدجواد آل‌اسحاق با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در کتابی جمع‌آوری و چاپ می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۹۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
زندگینامه شهید « محمدجواد آل‌اسحاق» چاپ می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا آل‌اسحاق با بیان اینکه رسالت حفظ خط سرخ شهدا بر عهده اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: شهدا جان و مال خود را در مسیر انقلاب تقدیم کردند تا آرمان‌های امام خمینی(ره) به مرحله تحقق برسد.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌های شهدا در راستای معرفی این بزرگواران به نسل دوم و سوم انقلاب رسالت‌های سنگینی بر عهده دارند، اضافه کرد: زندگینامه و خاطرات شهید محمدجواد آل‌اسحاق به منظور معرفی این شهید بزرگوار در کتابی جمع‌آوری و به چاپ می‌رسد تا در اختیار علاقمندان به ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه قرار گیرد.

برادر شهید محمدجواد آل‌اسحاق با اشاره به اهتمام برخی از مجموعه‌های فرهنگی استان نسبت به ترویج آموزه‌های شهدای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در راستای تهیه کتاب خاطرات و زندگینامه شهید محمدجواد آل‌اسحاق اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم مشارکت خواهد داشت.

وی ادامه داد: کتاب زندگینامه و خاطرات شهید محمدجواد آل‌اسحاق با استفاده از خاطرات دوستان، همرزمان و خانواده به وصیتنامه، دوران طلبگی، رزمایش‌ها و شیوه شهادت این شهید عزیز اشاره دارد.

آل‌اسحاق از علاقه برادر شهیدش نسبت به امام خمینی(ره) یاد کرد و گفت: محمدجواد آل‌اسحاق از بسیجیان لشکر 17 علی بن‌ابیطالب(ع) بود که بعد از مجاهدت‌های بسیاری طی عملیات کربلای پنج همزمان با اول بهمن‌ماه سال 1365 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار