خبرهای داغ:
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم گفت: در عصری به سر می‌بریم که بیش‌ از هر زمان دیگر جهان عطش دریافت حقایق دارد و دانشجویان به عنوان مهره‌های أثرگذار در جامعه باید با فعالیت‌های روشنگرانه حول محور مهدویت، در این راستا گام بردارند.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۰۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
رفع عطش جهان به دریافت حقایق با انجام فعالیت‌های روشنگرانه
به گزازش خبرگزاری بسیج از قم، محمد افشارنسب با اشاره به لزوم پیگیری فعالیت‌های فرهنگی توسط دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان نباید درس خواندن را بهانه‌ای برای شانه خالی کردن از انجام فعالیت‌های فرهنگی کنند؛ دانشجویان اگر برای کارهایشان برنامه‌ریزی داشته باشند حتی با اوج گرفتن فعالیت‌هایش در حوزه فرهنگی و انقلابی در محیط دانشگاه و ... نیز به درسشان لطمه‌ای وارد نمی‌‌شود و می‌توانند به خوبی به درس‌ها و سایر فعالیت‌هایشان رسیدگی کنند.

وی مطالبه‌گری را جزء جدایی ناپذیر منش دانشجویی دانست و گفت: بر اساس منشور دانشجویی حق مطالبه‌گری از حقوق مسلم دانشجویان است، این حق طبیعی دانشجو است که به محیط پیرامون خود حساس و برای رشد جمعه دغدغه‌مند باشد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم افزود: در طول قرن معاصر نمونه‌های بسیاری از دانشجویان بوده‌اند که هم به صورت منظم و مطلوب به فعالیت‎‌های علمی و درسی خود رسیدگی می‎کردند و هم فعالیت‎‌های تشکیلاتی و انقلابی داشته‌اند که شهید مصطفی احمدی‌روشن از نمونه‌های بارز و بسیار نزدیک به نسل دانشجوی امروزی بود.

افشارنسب عنوان کرد: کتاب «دانشجو باید سیب‌زمینی نباشد» کتابی مفید است که به بیان ضرورت انجام فعالیت‌های دانشجویی در راستای کسب بصیرت پرداخته است.

وی حرکت و فعالیت حول محور مهدویت را از لازمه‌های فعالیت در زمان حاضر برشمرد و خاطر نشان کرد: اکنون در عصری به سر می‌بریم که بیش‌ از هر زمان دیگر جهان تشنه انجام فعالیت‌های روشنگرانه و بیان حقایق حول محور مهدویت است؛ دانشجویان به عنوان مهره‌های أثرگذار در جامعه و طلایه‌داران قشر فرهیخته باید با شتاب و کیفیت هرچه بیشتر در این راستا گام بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها