فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین لطف الهی بر ملت ایران است و امروز شاهد هستیم سراسر دنیا را شعارهای امام (ره) فرا گرفته است و بیداری اسلامی ریشه در انقلاب عظیم انقلاب اسلامی ایران دارد.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۱۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادداشت جعفر ارغوانی مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه ملکشاهی درباره دهه فجر به شرح ذیل است: انقلاب اسلامی ایران در نهایت تحلیل ناباورانه دشمنان داخلی و خارجی به پیروزی رسید و این نصرت الهی جز به لطف خداوند متعال، رهبری های حکیمانه امام راحل و حضور مردم در صحنه محقق نشد.

فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین لطف الهی بر ملت ایران است و امروز شاهد هستیم سراسر دنیا را شعارهای امام (ره) فرا گرفته است و بیداری اسلامی ریشه در انقلاب عظیم انقلاب اسلامی ایران دارد.

به برکت خون شهدا و با رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و حمایت همه جانبه مردم، ایران اسلامی بعد از 38سال از پیروزی انقلاب به عنوان کشوری مستقل در جهان راه پیشرفت در عرصه های علم و فن آوری را طی می کند.

انقلاب اسلامی با دین‌باوری، توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) به پیروزی رسید، ما نباید در بحث انقلاب یاد و خاطره امام خمینی(ره) را به فراموشی بسپاریم چراکه با آرمان‌های ایشان بود که انقلاب نتیجه گرفت.همه موظف هستیم با تمام توان از این انقلاب و حرمت خون شهدا دفاع کنیم.

اخلاص ساده‌زیستی و وابستگی به اهل بیت(ع) از ویژگی‌های امام خمینی(ره) است که با اهداف بلند و آرمان‌های بزرگ دینی و مذهبی وارد میدان شد و انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

تاریخ انقلاب اسلامی هرگز ایثارگری ها، جانفشانی ها و رشادت های ملت سلحشور و غیرتمند ایران اسلامی را فراموش نخواهد کرد.

فضیلت زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء کمتر از شهادت نیست و امروز اگر در کشور امنیت و عزت و شرف وجود دارد، به واسطه دستاوردهای انقلاب اسلامی است که لحظه‌ای از پاسداری و صیانت آن کوتاه نیامدیم.

وظیفه همه افراد در حراست و حفاظت از آرمانهای این نظام سنگین بوده و باید با حفظ آمادگی و هوشیاری به مقابله با دشمنی که برای صدمه زدن به انقلاب و منحرف نمودن جوانان از مسیر حق و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نیست برآمده و توطئه های آنان را خنثی کرد.

دشمن تلاش دارد تا در جنگی فرهنگی عفت و حیاء زنان، غیرت مردان و دین و فرهنگ ملت ایران را از آنان بگیرد ولی اقشار مختلف مردم با حضور در صحنه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اجازه عرض اندام به دشمنان قسم خورده نظام را نمی دهند.

جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نیز می باید فضای مقدس جمهوری اسلامی را پاس دانسته و نسبت به این نعمت الهی ناسپاسی ننمایند تا این که پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی ، امام زمام (عج) بسپارند، لذا ایام الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای آشنا کردن نسل جوان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اهداف مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه های دهه فجر بهترین راه برای پاسداشت ارزشهای خون شهدای انقلاب و تداوم بخش حرکت رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مردم ایران با داشتن یک رهبر توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه ‏های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پا خاست و صحنه‏ های زیبایی را به نمایش گذاشت.

انقلاب اسلامی در واقع یک حرکت زنده و توفنده‌ای است که از 38 سال قبل شروع شد و همچنان هم طراوت و زنده‌بودن خود را دارد. به همین دلیل ما به انقلاب اسلامی به‌عنوان یک رویکرد تاریخی نگاه نمی‌کنیم، چرا که انقلاب اسلامی یک حرکت ارگانیک، زنده و پویا است.

بسیاری از پدیده‌های مهم در داخل و خارج از کشور متأثر از بیداری بود که از انقلاب اسلامی به وجود آمد لذا انقلاب اسلامی یک پدیده زنده و پویا است که باید درست شناخته شود و از آن بهره برد. همچنین شعارهای انقلاب اسلامی کهنه نمی‌شود و یکی از ویژگی‌های آن این بود که یک انقلاب دینی و اسلامی بود.

ارسال نظرات