مدير استخر قائم(عج) استان سمنان گفت: استخر قائم (عج) استان سمنان از جديدترين امكانات روز برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۱۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
محسن رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، در خصوص آغاز قبول مسئوليت مديريت برادران استخر قائم(عج) استان سمنان گفت: بنده از سال 80 در واحد تربيت بدني سپاه استان سمنان به عنوان مدير امور مالي و برنامه ريزي مشغول به كار هستم و از سال 90 نيز مديريت برداران استخر قائم (عج)‌را بر عهده گرفته ام.

وي افزود: سازماندهی برنامه ها و جشنواره‌های ورزشی و انجام محاسبات مالي برنامه هاي مربوط به استخر قائم و تربیت بدنی سپاه استان سمنان از جمله كارهايي است كه هم اكنون به منظور پیشرفت ورزش قهرمانی و همگانی در اولويت قرار داده ايم.

مدير استخر قائم(عج) استان سمنان بيان داشت: استخر قائم (عج) به دلیل نوساخت بودن آنکه در سال1392مورد بهره‌برداری قرارگرفته است؛ این طرح به دلیل استفاده از بهترین امکانات مورد قبول فدارسیون شنا و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

رحيميان خاطرنشان كرد:‌ این استخر دارای حمام ترکی، تخته های مخصوص ماساژ، سونا، استخرکودک و... است و استخربزرگ آن برای آب درمانی افرادي که مشکل کمردرد دارند، در نظر گرفته شده است.

وي از دیگر مزایای این طرح را برخورداري از ديگر امكانات شامل فست فود،کافی شاپ و سالن های بدن سازی، کمدشخصی دیجیتالی است، عنوان كرد و افزود:‌ این استخر دارای خدمات جانبی از قبیل فروش اقلام مربوط به شنا و کارواش نيز هست.

مدير استخر قائم(عج) استان سمنان ورزش شنا را یکی از ورزش‌هاي مفرح و سرگرمی های بسیار مناسب و لذت‌بخش برای کلیه ‌افراد در سنین مختلف، به ویژه در فصل گرما دانست و گفت: این تفریح سالم نه تنها در هوای گرم تابستان، بلکه در روزهای سرد زمستان نیز طرفداران زیادی را به خود جلب كرده است.

رحيميان بيان داشت: آنچه در همه‌ استخرها باید مورد توجه قرار گیرد، مسائل بهداشتی به ویژه پاکیزگی آب و تجهیزاتی است که باید به طور کامل تحت نظارت و کنترل قرار گیرند و اين مهم به دقت در استخر قائم (عج) مورد توجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها