خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی خبر داد؛

اجرای بیش از165عنوان برنامه طی دهه فجر در میامی

فرمانده سپاه ناحیه میامی از اجرای بیش از 165 عنوان برنامه طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۵۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

سرهنگ غلامرضا فلاحتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی با بیان اینکه کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است، افزود: امروز ملت ایران مدیون اندیشه ها و تفکر امام راحل است.

وی با بیان اینکه خدمات انقلاب باید برای نسل ‌های سوم و چهارم تبیین شود، گفت: نسل های بعدازانقلاب باید بدانند مهم‌ترین عامل پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی، رهبری و ولایت است.

فلاحتی در ادامه به برنامه‌های اجرایی سپاه ناحیه میامی در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 165 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی در سطح ناحیه میامی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی افزود: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با امام جمعه میامی، غبارروبی مزار شهدا، رژه موتوری، یادواره شهدای فیروزآباد، فراخوانی گردان بیت المقدس، نشست های بصیرتی در سطح پایگاه، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و.. از دیگر برنامه ها سپاه ناحیه میامی در دهه فجر یاد کرد.

وی تصریح کرد: دهه فجر و انقلاب اسلامی شهدای زیادی در کارنامه فداکاری و ایثار خود به جای گذاشته است و نباید این ایام را فراموش کنیم تا دشمنان نتوانند از این سنگر مهم سوء استفاده کنند .

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها