مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان:

ولایت پذیری مصداق شکر الهی است

حجت الاسلام عباس رضی در گفت وگو با خبرنگار بسیج، گفت: انقلاب اسلامی ایران، الگوی حکومتی مردم سالاری دینی برای جهانیان و سرآغاز طلوع اسلام و ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۵۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سامان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر به تمام فجر آفرینان، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهداء و هموطنان مؤمن و ولایتمدار، با تاکید بر گرامیداشت دهه مبارک فجر، از این ایام به عنوان دهه ی پیروزی نور بر ظلمت یاد کرد.

حجت الاسلام عباس رضی، گفت: با توجه به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، دهه فجر بخشی از تاریخ ملت ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

رضی با بیان اینکه دهه فجر هیچگاه از تاریخ پر افتخار این سرزمین محو نمی‌شود گفت: اخلاص، مجاهدت و فداکاری مردم ایران موجب شد تا همگان شاهد پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در دوران دفاع مقدس باشیم و بر همه ما واجب است که این انقلاب را به نسل جدید معرفی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سامان ، ضمن تاکید برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و روز دیدار پرشکوه مردم با امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به استقبال میلیونی مردم با امام راحل در آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، الگوی حکومتی مردم سالاری دینی برای جهانیان و سرآغاز طلوع اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

حجت ‌الاسلام رضی، ولایتمداری و ولایت پذیری ملت را عامل اصلی موفقیت‌های فراوان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دهه فجر ظرفیت ممتازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است که باید آیین های بزرگداشت این ایام باشکوه تر از همیشه برگزار شود.

این مقام مسئول، افزود: اما مردم ولایتمدار ایران با رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای عزیز، این روزها را نیز پشت سر خواهد گذاشت و توطئه مستکبران و جهان خواران را خنثی می‌کند.

وی، انقلاب اسلامی را معجزه ای الهی ذکر کرد و گفت: در دنیای معاصر انقلابهای زیادی صورت گرفته؛ اما بعد از مدتی در معرض نابودی قرار گرفته اند،لیکن انقلاب اسلامی ایران که هدف آن حاکمیت ارزشهای الهی است به رغم همه دشمنی ها و توطئه ها با صلابت، حرکتی رو به جلو دارد.

رضی، افزود: اگر بخواهیم تاریخ کشور ایران را به چند بخش تقسیم نمائیم؛ یکی از بدترین بخش های آن، دوره 50 ساله حکومت فاسد پهلوی است، که کشور ایران، بدست انگلیس و آمریکا افتاده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان، جنایاتی از قبیل؛ کشف حجاب رضاخانی، به تاراج بردن سرمایه های مملکت، توسط آمریکا، قانون کاپیتولاسیون، ظلم کردن خوانین در روستاها و ... از جمله جرایم و جنایات بی حد و مرز طاغوت 50 ساله پهلوی منحوس دانست و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بنا به فرمایش رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران که فرمودند: دهه فجر، گذشته را از آینده جدا کرده است؛ سفره و چتر ظلم این دیو استبداد، برچیده شد و طلیعه ی نور، نعمتی از نعمتهای الهی بود که نصیب مردم ایران شد.

این مقام مسئول با بیان شکرگزاری به درگاه خدا بواسطه نعمت نظام اسلامی و ولایت فقیه، خاطر نشان کرد: مردم بابصیرت کشور اسلامی ایران، مسئولان نظام و آحاداقشار مملکت، باید همواره خداوند متعال را به خاطر این تعمت بزرگ و نیز به خاطر نعمت وجود ولایت مطلقه فقیه و رهبری فرزانه ، بصیر و آگاه در همه ی مسائل، شکرگزار باشند.

وی، برگزاری باشکوه جشن ها و برنامه های انقلاب اسلامی را از جمله مصادیق شکرگزاری الهی دانست و افزود: یکی از مصادیق شکرگزاری ، برگزاری با شکوه برنامه های دهه فجر ، شرکت باشکوه و حداکثری در راهپیمائی 22 بهمن ، ولایت پذیری و ولایتمداری مردم و مسئولین نظام است.

رضی، در پایان از همه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و بخصوص همشهریان مومن و متعهد سامانی دعوت کرد تا در مراسمات و جشن های انقلاب اسلامی ایران و نیز راهپیمایی 22 بهمن حضوری پررنگ و حماسی داشته باشند و با حضور خود در راهپیمائی 22 بهمن بار دیگر با آرمانها و ارزشهای اسلام و انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند و ان شاءالله این حضور پرشور، مشت محکمی بر دهان مستکبرین و منافقین خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان، ادامه داد: مردمی‌ برگزار کردن جشن‌های دهه فجر از موضوعات مهمی است که مسئولان باید بسترهای لازم را برای این مهم فراهم سازند.

ارسال نظرات