خبرهای داغ:
در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان «دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر» که در سالن سوره مهر حوزه هنری با حضور سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مدیران رسانه های مطرح کشوری برگزار شد، از مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان به عنوان مدیر نمونه کشوری این سازمان تقدیر شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۷۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان در این زمینه اظهار داشت: امروز در حاشیه اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای ابوذر از مدیران برتر استانی سازمان بسیج رسانه کشور از جمله خوزستان با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

 وی افزود: این مراسم باحضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، مدیران خبرگزاری های فارس، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، مدیرعامل خبرگزاری ایسنا و چند تن از بزرگان رسانه ای کشور در سالن سوره مهر حوزه هنری تهران برگزار شد.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در توضیح سایر بخش های این برنامه عنوان کرد: تقدیر از همسر و فرزند شهید ایل بیگی به عنوان شهید شاخص رسانه، رونمایی از دو جلد کتاب سازمان بسیج رسانه کشور و پوستر جشنواره ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و نیز سخنرانی دکتر علیرضا زاکانی از دیگر بخش های این برنامه بودند.

 نوروزیان در پایان تاکید کرد: این موفقیت های پی در پی جز با همدلی و کمک اصحاب رسانه استان محقق نمی شود و در اینجا از همه دوستان و اهالی رسانه استان به خاطر این همراهی از صمیم قلب تشکر و قدردانی میکنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها