مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان خبر داد
مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان از افتتاح 307 پروژه مخابراتی در بخش های تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه و انتقال استان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۸۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آزاد حکمت ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای مردم حوزه ارتباطی است و دامنه استفاده از خدمات بسیار گسترده است به طوری که در طی سال جاری، 130 سایت 3G و 4G درسنندج نصب و راه اندازی شده است و تا پایان سال جاری تمامی شهرستان های استان دارای پوشش 4G و LTE خواهند شد و تمام شهرهای استان به تکنولوژی 3G مجهز می شوند.
 
 
وی از افتتاح 307 پروژه مخابراتی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و افزود: 307 پروژه ی مخابراتی در بخش های در بخش های تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه و انتقال در استان کردستان آماده افتتاح  و میزان سرمایه گذاری انجام شده بالغ بر 40 میلیارد تومان است.
 
 
 
وی با بیان اینکه تمام تکنولوژی های نسل دوم ما تغییر ورژن خواند داد افزود: تا پایان امسال 630 سایت در کل استان راه اندازی خواهد شد که 130 سایت آن در سنندج نصب شده و مابقی نیز به نوبت انجام خواهد گرفت.


 
مدیرعامل شرکت مخابرات یکی از تحولات اساسی و مهم در شرکت مخابرات ایران را تدوین رهنگاشت 5 ساله عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این برنامه یک استاتژی علمی، منسجم و متمرکز بر مشتری در سطح مخابرات کشور است که در سال 95 رونمایی و هدفش ارائه خدمات مطلوب به مشتریان برحسب سفارشات آنها است.


 
وی با بیان اینکه مخابرات منطقه کردستان، جزء دو استان برتر کشور در حوزه ی افزایش باند است گفت: در حوزه ی دنیا کارهای اساسی صورت گرفته و پروژه ی IP0  را انجام که امکان استفاده از پهنای باند اینترنت مناسب را به مشتریان ارائه دهد.

 


وی یکی از مشکلات حوزه ی مخابرات را بستر انتقال روستایی روی کابل هوایی دانست که به دلیل فرسوده بودن دچار آسیب می شود و راه حل این مشکل ایجاد کابل های زمینی است که بسیار هزینه بردار است.

 


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه 30 نقطه روستایی استان مجهز به اینترنت هستند، گفت: مناطق روستایی استان کردستان دارای 2 هزار و 600 ADSL هستند.

 
 
ارسال نظرات