خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه 46 درصد از مددجویان تحت حمایت این نهاد سالمند هستند، گفت: احترام و تکریم سالمندان وظيفه همه اقشار جامعه بخصوص جوانان است و جوانان بايد از تجربه سالمندان مانند چراغ روشن در مسير زندگي خود بهره بگيرند.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۲۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام استان، محمد کلامی با بیان اینکه 51 هزار سالمند آذری تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: پرداخت کمک معیشت، اعطای وام کارگشائی، تامین قسمتی از هزینه های مسکن و بهداشت و درمان و نگهداری سالمندان در منزل از جمله خدمات کمیته امداد استان به سالمندان است.

کلامی با اشاره به اینکه302 بیمار خاص، 431 بیمار زمین گیر و یک هزار و 155 بیمار صعب العلاج در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند،خاطر نشان کرد: در 9 ماهه سال جاری بیش از 60 میلیارد ریال برای درمان بیمار نیازمند هزینه شده است.

وی ضمن دعوت از خیران استان برای مساعدت در تامین هزینه های درمانی بیماران خاص بیان کرد: کمیته امداد استان توانسته بخشی از مشکلات این بیماران نیازمند را با پرداخت هزینه هایی نظیر نگهداری، فرانشیز دارو، آزمایش، عکس و سونوگرافی کاهش دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد استان خدمات درماني و بیمه ای به مددجويان تحت پوشش ارائه می دهد، تاکید کرد: 64پزشک خانواده و 78پزشک متخصص به مددجویان تحت حمایت این نهاد خدمات درمانی ارائه می دهند و 41بیمارستان نیز در سطح استان با این نهاد طرف قرارداد هستند.

ارسال نظرات