فرمانده سپاه سراب در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات با هیئت امنا مساجد و فرماندهان پایگاه های این شهرستان با بیان اینکه تحریف در انقلاب ها از آسیب همه انقلاب ها بوده و زمینه نفوذ دشمن را در ارکان انقلاب های مردمی دارد، تنها راه جلوگیری از تحریف انقلاب را آشنایی با اهداف انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۳۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاظم قلعه افزود: انحراف از مسیر انقلاب از آسیب های جدی انقلاب است که با تبیین انقلاب در نسل سوم باید از این آسیب جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه حضور مردمی عامل پویایی انقلاب اسلامی تاکنون بوده، گفت: این حضور هرساله در دهه مبارک فجر پیوندی دوباره با انقلاب و آرمان های انقلاب ایجاد و پایه های نظام را مستحکم می کند.

قلعه با اشاره به نقش اساسی و کلیدی مسجد در حرکت انقلابی مردم اظهار داشت: مساجد به عنوان پایگاه های فکری و سنگر انقلاب تربیت نسل انقلابی را برعهده گرفته و با نقش بی بدیل رهبری انقلاب را رقم زد.

وی در ادامه نقش هیئت امنا مساجد در تربیت نسل سوم انقلاب را مهم بر شمرده و اظهار داشت: این افراد نقش بسزایی در انتقال ارزش های انقلاب به نسل سوم دارند.

قلعه بر نقش روشنگری نسبت به آرمان های انقلاب توسط هیئت امنا مساجد و فرماندهان پایگا ها به عنوان سربازان خط مقدم در نسل سوم انقلاب تاکید و اظهار داشت: اهمیت حضور مردم انقلابی نشانگر مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی است.

وی در پایان سخنان خود بر حضور همه اقشار بخصوص بسیجیان در برنامه های دهه فجر و علی الخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

ارسال نظرات