جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت:

حفظ دستاوردهای انقلاب مهم ترین وظیفه مسئولان است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت امنیت منطقه را وابسته به نظام اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم ترین وظایف مسئولان نظام مقدس اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۹۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

سرگرد پاسدار نادر حامدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از شفت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند دشمنان سعی می کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند ولی دهه فجر یادآوری انقلاب به مردم است.

وی با اشاره به عزت، اقتدار و قدرت نظام مقدس اسلامی در منطقه و جهان، افزود: استقلال طلبی نظام اسلامی سبب شد که سایر کشورها نیز از نظام مقدس اسلامی الگوبرداری کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت امنیت منطقه را وابسته به نظام اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم ترین وظایف مسئولان نظام مقدس اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج برای هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه های متنوع در ایام الله دهه فجر از سوی سپاه ناحیه، خاطرنشان کرد: برخی از برنامه های به صورت درون سازمانی و برخی دیگر بصورت ستادی برگزار می شود.

سرگرد حامدی خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، پخش فیلم «یتیم خانه ایران» در دو نوبت صبح و عصر در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت، افتتاح پایگاه مقاومت ملاسرا، افتتاح مسکن محرومان از برنامه های سپاه ناحیه شهرستان است.

وی در ادامه به برگزاری همایش ها با موضوعات مختلف در طول ایام الله دهه فجر نیز اشاره و تصریح کرد: همایش روشنگری با موضوع انقلابیگری و یاوران ولایت، همایش ائمه جماعات با موضوع نمازدر مسجد جامع شفت، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای دانش آموزان و اولیاء با همکاری آموزش و پرورش از جمله این همایش ها است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت افزود: یکی از شاخص ترین برنامه های این دهه که توسط سپاه ناحیه شفت برگزار می شود یادواره شهدای «آبروی محله» بوده که ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه در خیابان شهید موسوی دهستان چوبر برگزار می شود.

ارسال نظرات