مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان:
مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان مساجد را بهترین سنگر برای مقابله با جنگ نرم دانست و افزود: برنامه های مسجد محوری نه تنها از ایران بلکه در جوامع اسلامی نیز نفوذ کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۹۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام سلیمان پور ابراهیم در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از ظلم و بی‌عدالتی است.

وی با اشاره به نقش مسجد در شكل گيری انقلاب اسلامی ايران گفت: انقلاب اسلامی با محوریت مردم، روحانیت و مساجد پیروز شد.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به اینکه 80هزار مسجد در سطح کشور وجود دارد یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر باید در مساجد پررنگ‌تر از هر مکان دیگری برگزار شود، چرا که مساجد محور اجتماع، اتحاد و انسجام مردم در اهداف و حرکت بود که نتیجه آن انقلاب بزرگ ایران شد.

حجت الاسلام پورابراهیم مساجد را بهترین سنگر برای مقابله با جنگ نرم دانست و افزود: برنامه های مسجد محوری نه تنها از ایران بلکه در جوامع اسلامی نیز نفوذ کرده است.

وی مسجد را منشا بسیاری از تحولات در کشورهای مسلمان برشمرد و تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان این است تا نقش و کارکرد مساجد را در میان مسلمانان کمرنگ نمایند.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان از اجرای بیش از هزار برنامه در مساجد استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد 160 برنامه شاخص و محوری هستند.

حجت الاسلام پورابراهیم با اشاره به میزبانی 16 شهرستان از برنامه «ده شب ده مسجد» خبر داد و افزود: برنامه «ده شب ده مسجد» با موضوعاتی چون همدلی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، بصیرت افزایی، امید آفرینی، خودشناسی و خودباوری برگزار می شود.

وی برگزاری کارگاه آموزرشی آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی « قرآن آیین زندگی» و گفتمان اقتصاد مقاومتی، مسابقه ورزشی پیاده روی از مسجد تا مسجد، برگزاری همایش قرآن و خانوده و همایش خانوده از دیدگاه قرآن و اهل بیت، افتتاح 10 کانون فرهنگی هنری، 3 باب کتابخانه و برگزاری نمایشگاه عکس و... را از برنامه های شاخص های مساجد گیلان در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

ارسال نظرات