مسئول بسیج سازندگی میناب از پرداخت ۲۰میلیارد و ۷۸۰میلیون ریال تسهیلات به کارجویان دارای مجوز و متقاضی ایجاد اشتغال و راه اندازی ۹۳ طرح اقتصادی بعنوان یکی اقدامات بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۴۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سید مجتبی موسوی مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگاران گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی به تعداد ۱۰۴ نفر از متقاضیان داری شرایط به ارزش ریالی ۲۰ میلیون و ۷۸۰ میلیون در میناب پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی میناب افزود: تعداد۱۰۴ نفر از بسیجیان وام اقتصاد مقاومتی دریافت کرده اند که زمینه اشتغال ۱۴۰ نفر به طور مستقیم و ۲۶۳ نفر به طور غیرمستقیم فراهم شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی طی یکسال گذشته بیان داشت: میزان پرداخت تسهیلات طی امسال از یک افزایش ۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

موسوی تاکید کرد: بسیج سازندگی میناب همانند سایر نهادهای جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیانات رهبر معظم انقلاب و در جهت تحقق شعار امسال  با تمام توان خود وارد میدان شده و از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

مسئول بسیج سازندگی میناب از راه اندازی ۹۳ طرح اقتصاد مقاومتی طی امسال در این شهرستان خبرداد و گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بر اساس اولویت در عرصه های پرورش میگو، تولید نشاء، کشاورزی، صنایع دستی، دامداری، صنایع تبدیلی کوچک، بسته بندی سبزی و کمک به راه اندازی کارخانه قندمیناب در قالب عقود اسلامی با کارمزد ۱۶ درصد از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: ۱۶ نفر از فعالان عرصه های کشاورزی و صنایع دستی دارای شرایط دریافت تسهیلات خانم هستند.

ارسال نظرات