جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به مناسبت‌ها و ماموریت‌های پیش‌روی ناجا در ماه‌های آتی گفت: یگان ویژه انتظامی هرمزگان در عالی‌ترین سطح آمادگی قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۶۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،سرهنگ علی اصغر خرم‌روی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس که در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک یگان‌های ویژه استان‌های فارس و هرمزگان انجام شد اظهار‌داشت: این رزمایش با هدف ارتقای فرماندهان و کادر یگان ویژه و همچنین ارتقای سطح دانش و مهارت‌های پرسنل و آماده‌سازی نیرو برگزار شد.

وی در ادامه با تشریح رزمایش رهاسازی گروگان در بندرعباس بیان داشت: با توجه به ماموریت‌هایی که برای فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تعریف شده رزمایش‌های متعددی در طول سال با هدف آماده‌سازی و تمرین آموزش‌های ارائه شده در کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و  این رزمایش نیز هم در همین راستا برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این رزمایش یگان ویژه استان با توجه به سناریوی تعریف شده، آمادگی خوبی را از خود نشان داده و نمره بالایی را در ارزیابی منطقه‌ای کسب کردند.

خرم‌روی با بیان اینکه بیشتر ماموریت‌های ناجا بر اساس مناسبت‌ها، طراحی و پیش‌بینی می‌شود، افزود: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخرسال، ایام نوروز و انتخابات آمادگی نیروهای ویژه انتظامی در اولویت فرماندهی انتظامی هرمزگان قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان با توان رزمی بالا و آمادگی کامل به تنهایی توانایی ورود بر هر نوع ماموریت محوله درون استان را دارد.

سرهنگ خرم‌روی در ادامه بیان داشت: ارتقاء تجهیز یگان ویژه انتظامی هرمزگان به عنوان یکی از اهداف یگان در دستور کار فرماندهی ناجا قرار داشته و دارد.
ارسال نظرات