معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه تلاش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های مهم استان است گفت:600 میلیون تومان برای کاهش آسیب های اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۶۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
فتاح محمدی گفت رهبر معظم انقلاب بر تشکیل هیات های اندیشه ورزی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی تاکید فرمودند که این امر در استان مرکزی محقق شده است.
محمدی ابراز داشت : وزارت کشور با اطلاعات دقیقی که در حوزه آسیب های اجتماعی انجام داده مبالغی را برای برنامه ریزی آموزشی و برگزاری کارگاه آموزشی به استان ها ابلاغ کرده است.
وی با اشاره به اینکه 600 میلیون تومان به کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ شده است افزود: 25 درصد از اعتباراتی که در سطح ملی پیش بینی شده بود به دستگاه ها تخصیص داده شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود:دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، بهزیستی،اداره کل زندانها،دانشگاه علوم پزشکی،دانشگاه یاسوج و اداره ورزش و جوانان 9 دستگاهی هستند که این اعتبارات بین آنها توزیع شده است.
محمدی با بیان اینکه اعتبارات توزیع شده و تفاهم نامه ملی هم بسته شده است گفت:این میزان اعتبارات به تناسب ماموریت ها و برنامه هایی که طراحی می شود و با مشارکت بخش خصوصی باید هزینه شود.
ارسال نظرات