والیبال شهرستان مه ولات در مسیر رشد و ترقی است و مسئولین نگاه ویژه‌ای به این عرصه دارند.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۹۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خبرهای خوبی از ورزش شهرستان به گوش می رسد، گویا مسئولین نگاه ویژه‌ای به این عرصه دارند و هدفشان معرفی ورزش شهرستان مه ولات در استان است.

حسین برزگر رئیس هیئت والیبال شهرستان مه ولات در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به دلسوزی که بین مسئولین و ورزش‌کاران برقرار است ورزش شهرستان مسیر پیشرفت و توسعه را دنبال می‌کند و والیبال شهرستان از این امر مستثنی نیست و هم‌اکنون مسیر رشد این ورزش در شهرستان مشهود است.

وی افزود: والیبال شهرستان مه ولات از نظر امکانات رضایت‌بخش است اما هدفی که آن را دنبال می‌کنیم دانش‌افزایی در این رشته ورزشی است و امیدواریم با برگزاری دوره ورزشی با استفاده از مربیان کارکشته این عرصه والیبال شهرستان مسیر پیشرفت را ادامه دهد.

برزگر تصریح کرد: والیبالیست های مه ولاتی در تیم هایی در سطح استان فعالیت می‌کنند، اما هدف ما سرمایه‌گذاری بر روی جوانان شهرستان است تا نماینده ای شایسته در مه ولات باشند.

وی گفت: والیبال شهرستان مه ولات برای سومین سال در مسابقات استان شرکت کرده است و دومین بازی مه ولات در استان به میزبانی مه ولات در مقابل تیم ایرانیان مشهد در روز پنجشنبه ساعت ۱۶ در سالن کوثر برگزارمی شود.

رئیس هیئت والیبال مه ولات گفت: روز گذشته رئیس هیئت والیبال استان از زیرساخت‌های ورزش والیبال و کلاس‌های مربیگری بازدید و از روند رو به رشد والیبال شهرستان ابراز رضایت کرد.

برزگر ادامه داد: به مناسبت دهه فجر مسابقات والیبال با حضور ۸ تیم درگروه آقایان و ۱۶ تیم در گروه بانوان در حال برگزاری است.

رئیس هیئت والیبال مه ولات خاطرنشان کرد: دلسوزی در تمامی رشته های ورزشی اهرمی برای رشد و پیشرفت ورزش می باشد و هدف ما به عنوان نماینده قشر ورزش کار شهرستان معرفی والیبال شهرستان در سطح استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها