دادستان خلیل‌آباد:

شبکه های اجتماعی دادگستری را درگیر پرونده های زیادی کرده است

دادستان خلیل‌آبادبا اشاره به اینکه رود خانواده‌ها به شبکه‌های اجتماعی امروزه بسیار زیاد شده و دادگستری را درگیر پرونده‌های زیادی کرده است، علت اصلی طلاق را همین شبکه های اجتماعی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۰۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مرتضی تولایی،ظهر امروز در کارگاه آشنایی اولیاء دانش آموزان با آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: ورود خانواده‌ها به شبکه‌های اجتماعی امروزه بسیار زیاد شده و دادگستری را درگیر پرونده‌های زیادی کرده است.

وی استفاده از شبکه‌های اجتماعی را انکارناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: شبکه‌های اجتماعی به‌صورت هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده توسط دشمنان وارد خانواده‌ها شد و بسیاری از خانواده‌ها فرهنگ استفاده از آن را ندارند.

تولایی بابیان اینکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی خواسته یا ناخواسته آسیب دارد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم آسیب‌ها را کاهش دهیم و با محدود و منع کردن نمی‌توان آسیب‌های آن را کاهش داد بلکه باید ایمان خود را تقویت کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه طلاق‌های عاطفی به دلیل استفاده از فضای مجازی در بسیاری از خانواده‌ها رخ‌داده است، اذعان کرد: یکی از علت‌های اصلی طلاق در کشور استفاده بدون هدف و برنامه‌ریزی نشده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است.

دادستان خلیل‌آباد در خاتمه استفاده از فیلترشکن را جرم و قابل‌پیگیری دانست و تأکید کرد: باید کنترل، مراقبت و آموزش را نسبت به استفاده از فضای مجازی در فرزندان خود داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها