فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با حضور 1000 بسیجی در این شهرستان در 14 و 15 بهمن ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۰۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی ابراهیم‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس گناباد با حضور منسجم و سازمان‌یافته بیش از ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه در منطقه عمومی روشناوند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این رزمایش به نام سرداران شهید عجم نام‌گذاری شده و در قالب ۴ گردان از ساعت هفت صبح روز پنج‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه آغاز و تا ظهر روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه ادامه دارد.

ابراهیم‌زاده بابیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش افزایش توان دفاعی و عملیاتی نیروهای بسیجی است، تصریح کرد: نمایش قدرت بسیجیان و تجدید بیعت با فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ارتقای بیش‌ازپیش وحدت و همدلی در بین نیروهای بسیجی و فرماندهان گردان‌ها و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمنان در عرصه‌های مختلف از دیگر اهداف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس شهیدان عجم گناباد در بخش‌های عملیاتی، رزمی، امنیتی و امدادی اشاره و خاطرنشان‌کرد: بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش عملیات دفاع از کوی و برزن شامل عملیات تأخیری، کمین و ضد کمین، ضد هلی برن، پدافند دورادور، کنترل معابر وصولی، کنترل جمعیت و مقابله با ناآرامی، عملیات امداد و نجات و بازپس‌گیری را تمرین می‌کنند.

ابراهیم زاده ادامه داد: همچنین ستون کشی بسیجیان در شهرهای گناباد، کاخک و بیدخت، برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفتی، صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان، شورای تأمین، مسئولین ادارات و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، شرکت منسجم بسیجیان در نماز جمعه و بیان خاطرات سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های جانبی رزمایش الی بیت‌المقدس گناباد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها