بودجه امور پژوهشی دانشگاه یاسوج امسال رشد دو برابری داشته است.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۳۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
رئیس دانشگاه یاسوج افزایش هر ساله بودجه‌های پژوهشی در دانشگاه یاسوج را یکی از موفقیت‌ها در حوزه پژوهش دانست و گفت: در سال 93 این بودجه 7 درصد بود که در سال 94 به رقم 9.5 درصد رسید و امسال به 13.4 درصد افزایش یافت.

دکتر محمودرضا رحیمی با بیان اینکه 40 درصد از درآمدهای اختصاصی دانشگاه یاسوج صرف کارهای پژوهشی و تحقیقاتی می‌شود تاکید کرد: این درآمدها برای زیرساخت‌های پژوهشی در استان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به عزم دانشگاه یاسوج در حوزه پژوهش، تحقیق و تحول در این حوزه ادامه داد: در یک سال گذشته دانشگاه یاسوج دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه پژوهش داشته است.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه پژوهش در دانشگاه یاسوج انجام شده است گفت: یکی از این اقدامات ساخت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یاسوج در مساحت 6000 متر مربع بود که در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر رحیمی با اشاره به اجرای طرح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یاسوج افزود: این طرح با واگذاری به پیمانکار از دو ماه پیش فعال شده است.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: بودجه عمرانی این دانشگاه نیز در سال آینده 24 میلیارد و 400میلیون تومان است.

دکتر رحیمی ساخت دانشکده منابع طبیعی را یکی از مهم‌ترین طرحهای عمرانی این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این دانشکده در سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

ارسال نظرات