فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بیش از 100 برنامه توسط سپاه ناحیه مقاومت ساوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۳۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجید احمد جعفری با گرامیداشت دهه مبارک فجر درنشست خبری برنامه‌های دهه فجر گفت: دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما آشنا کردن نسل چهارم انقلاب با دهه فجر، دفاع مقدس و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران همان عزت و احترامی است که به برکات نظام در جهان به‌وجود آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه این انقلاب با رهبری‌ها و هدایت‌های حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و امروز عامل اتحاد، انسجام و همبستگی اسلامی در همه ابعاد آن درتمام دنیا است، گفت: تقویت همگانی از سوی همه گروه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید فضا را در دهه فجر به سمت و سویی ببریم که دشمن بداند مردم انقلابی ایران با شکوه‌تر از گذشته در صحنه‌ها حضور دارند.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری با اشاره به برگزاری با کیفیت برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سپاه ناحیه ساوه بیش از 100 ویژه برنامه در دهه مبارک فجر برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ساوه با حضور همیشگی خود در این راهپیمایی موجبات ناامیدی بدخواهان را فراهم می‌کنند و اقتدار نیروهای جمعی که سبب فخر ملت ایران است را نشان خواهیم داد.

سرهنگ احمد جعفری برگزاری یادواره شهدا مراسم های جشن پیروزی انقلاب و جشن ولادت حضرت زینب (س، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و همایش عمومی سبک زندگی ایرانی اسلامی، همایش های بصیرتی و اعزام قریب به هزار رزمنده دفاع مقدس به اجتماع عظیم رزمندگان در مصلی شهر اراک را مهمترین این برنامه ها دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات