فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فراهان تاکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فراهان دهه فجر را دهه تقویت اعتماد ملی و عمومی بیان کرد و افزود: با گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد صدور انقلاب، پیشرفت و اعتلای روز افزون آن در تمامی جهان هستیم که این امر حاصل رهنمودهای امام(ره) و رهبری و ثمره خون شهداست.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار حسین رضایی فرمانده ناحیه مقاومت فراهان در نشست خبری اعلام برنامه‌های ایام الله دهه فجر شهرستان فراهان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر تکیه‌گاه اصلی انقلاب اسلامی و محور دفاع از انقلاب اسلامی، نهاد مردمی و انقلابی بسیج دانست و گفت: در واقع دفاع از اسلام و قرآن رسالت بسیج است.

وی افزود: کشتی انفلاب با طی کردن مسیر پرتلاطم تهدیدها، تحریم ها و ترورها با سکانداری رهبری نظام به ساحل استقلال و پیشرفت و عدالت نزدیکتر شده و دشمنان نظام ضعیف تر از همیشه در باتلاقی قرار گرفته که با هر تصمیمی علیه انقلاب در آن فرو می ریزند.

سرگرد پاسدار رضایی دهه فجر را دهه تقویت اعتماد ملی و عمومی بیان کرد و افزود: با گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد صدور انقلاب، پیشرفت و اعتلای روز افزون آن در تمامی جهان هستیم که این امر حاصل رهنمودهای امام(ره) و رهبری و ثمره خون شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فراهان تصریح کرد: در دهه مبارک فجر امسال 49 برنامه در سطح ناحیه شهرستان برگزار می شود، از جمله برگزاری یادواره سردارا، فرماندهای و شهدای فراهان در 12 بهمن ماه همزمان با اولین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور، همایش امران و ناهیان امر به معروف و نهی از منکر با حضور فرماندهی سپاه روح الله، اعزام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس فراهان به اجتماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی با حضور فرماندهان ارشد کشوری از برنامه های شاخص کمیته بسیج در دهه فجر است.

وی ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب، افتتاح پایگاه و واحدهای مقاومت بسیجبرگزاری یادواره شهدای دانش آموزی، برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری برای ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات های پیش رو و انتخاب هایی اصلح، برگزاری جشن بهمن امید و جشنواره های قرآنی، فرهنگی و ورزشی، تجلیل از خانواده معظم شهدا، غباررویی مزار شهدا و دیگر مراسمات، از برنامه‌های دهه فجر توسط بسیج شهرستان خواهد بود.

سرگرد پاسدار رضایی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) اظهارکرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) مراسم جشن در شهر خنجین و فرمهین از سوی حوزه های مقاومت برادران برگزار می شود.

وی با اشاره به شعار سال گفت: در طول سال سعی کردیم با ایجاد غرفه های اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی منویات مقام معظم رهبری را جامع عمل بپوشانیم، در ایام الله دهه فجر در همین راستا مسابقه مقاله نویسی از سوی بسیج سازندگی شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فراهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما مردمی است و به حزب یا جناح سیاسی یا نظامی خاصی تعلق ندارد و مردم با سلاح ایمان خود توانستند در مقابل اسکتبار، ایستادگی کنند و نهال انقلاب را امروز به درختی تنومند تبدیل کنند.

رضایی خاطر نشان کرد: این انقلاب به راحتی بدست نیامده و برای آن خون دل ها و شکنجه های بسیاری اتفاق افتاده است، به همین دلیل باید قدرشناس این نعمت الهی(انقلاب اسلامی) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات