خبرهای داغ:
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم خبر داد

مراسم مهماني لاله‌ها در 75 گلزار شهداي قم برگزار می شود

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم از برگزاري مراسم مهماني لاله‌ها در 75 گلزار شهداي استان قم 14 بهمن امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۵۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدجواد هاشمی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به جنایات رژیم ستمشاهی اظهار کرد: در بطن این رژیم سفاک و خون‌آشام بود که اربابانش در آمریکا و انگلیس به آنها دستور می‌دادند و مستشاران بیش از 30 کشور در ایران نفوذ داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای عزیزی در انقلاب اسلامی تقدیم کردیم و این شهدا برای ثمربخشی این انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) از جان خود گذشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به شروع حرکت انقلاب، گفت: کار به جایی رسید که دولت وقت حکومت نظامی را اعلام کرد و حرکت خودجوش مردم روی داد و شور مردم برای بیداری اسلامی، طاغوت را سرنگون کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 500 نفر آزاده در استان قم وجود دارد، گفت: از این تعداد 104 نفر آزاده سیاسی هستند.

هاشمی با اشاره به شهدای دوران انقلاب در قم خاطرنشان کرد: 19 نفر شهید 15 خرداد سال 42، هفت نفر شهید 19 دی سال 56 و 71 نفر شهید سال 57 هستند.

وی از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در 75 گلزار شهدای استان قم در روز 14 بهمن امسال خبر داد و افزود: این مراسم به صورت محوری در گلزارهای شیخان، علی بن جعفر، سوم خرداد و امامزاده ابراهیم برگزار می‌شود که ائمه جمعه برای نخستین بار به صورت همزمان در این گلزارها حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: غبارروبی و گلباران گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا با حضور عموم مردم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته ایثارگران در دهه فجر، گفت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه ورزشی، ایستگاه صلواتی و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌های این کمیته به مناسبت دهه فجر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار