سخنان صریح آیت الله مدرسی درباره وقایع اخیر یزد؛

تعمیق فرهنگ دینی و نفی سلطه گران در میان برخی از مدیران ما کم رنگ شده/دهه فجر فرصتی دوباره برای احیای فرهنگ انقلابی و تقویت پایه های معنوی انقلاب

آیت الله مدرسی گفت: متاسفانه شاهد تحت فشار قرار دادن جمعی از مدافعان دوران دفاع مقدس هستیم که به جای تجلیل از فداکاری ها به دنبال کشانیدن این عزیزان به محاکم هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۶۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی عصر امروز در جمع ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد حومه شرقی یزد و برجستگان و نخبگان فرهنگی این منطقه گرامی داشت ایام الله دهه فجر و تسلیت شهادت آتش نشانان فداکار گفت: انقلاب اسلامی بر اساس آیۀ شریفۀ 36 سوره نحل «وَ لَقَدْ بَعَثْنا في‏ کُلِّ أُمَّةٍ رَسُولاً أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ اجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ» بر دو پایۀ توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و نفی سلطه گران ستمگر شکل گرفته است.

وی افزود: ولی متاسفانه این دو اصل، در میان برخی از مدیران و سیاسیون جامعه ما کم رنگ شده است. از یک طرف به جای تقویت بُعد دین محوری و معنویت، گرایش به ولنگاری و کنسرت ها و مجالس لهو و لعب و حضور در جشن های اقلیتی با وضعیت های نامناسب دیده می شود و از طرف دیگر به جای نفی طواغیت ، گرایش به آن ها و محور قرار دادن ستمگران را در سیاست های خارجی شاهد هستیم.

آیت الله مدرسی ادامه داد: در کنار این حرکت های نامناسب ، متاسفانه شاهد تحت فشار قرار دادن جمعی از بسیجیان و مدافعان دوران دفاع مقدس هستیم که به جای تجلیل از فداکاری ها و رشادت های آنان در زمانی که همین مدیران نیاز به امنیت داشتند، امروز به دنبال کشانیدن این عزیزان به محاکم هستند.

قائم مقام شورای حوزه های علمیه استان یزد در ادامه دهه فجر را فرصتی مهم خواند و بیان داشت:دهه فجر و 22 بهمن فرصتی است دوباره برای احیای فرهنگ انقلابی و تقویت پایه های معنوی انقلاب و نفی طواغیت، 22 بهمن یعنی روز حضور ملت برای دفاع از ارزش های معنوی انقلاب،22 بهمن یعنی روز نفی طواغیت توسط ملت بزرگ ایران خصوصا شیطان بزرگ امریکا، 22 بهمن یعنی روز بزرگداشت امام و شهیدان و پیمان مجدد ملت با آرمان های بلند انقلاب و بالاخره 22 بهمن یعنی روز احیای مجدد ملت با شعارهای انقلاب و حضور در صحنه ملت ایران برای فداکاری و اعلام آمادگی در عرصه های مختلف.

ارسال نظرات
آخرین اخبار