خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت سپاه قاین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت سپاه قاین گفت: نظامی که از مهم ترین اهداف آن مبارزه با فساد و مفسدین بوده و هست و امروز شاهد هستیم که بعضا افرادی که منتسب به دولت هستند متهم به فساد شده اند.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۷۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهارداشت: مهم ترین پیام انقلاب اسلامی در عصر حاضر را می توان حاکمیت دین واسلام دانست .

وی افزود: حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند دهه فجر آن آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید، البته اسلام واقعی برآمده از قرآن کریم ومکتب تشیع است که از مهم ترین ارکان آن ظلم ستیزی واستکبار ستیزی می باشد و به حول قوه الهی ما در این مسیر به توفیقات خوبی رسیده ایم .

سرچشمه نظام مقدس جمهوری اسلامی زلال و پاک است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قاین گفت: برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برراه واندیشه امام وحضرت آقا اصرار کرد یعنی اقتصاد مقاومتی وتولید داخلی واعتماد به خدا را سر لوحه قرار داد.

وی افزود: گرچه دولت های مستکبر و منافقین و مفسدین داخلی در راه رسیدن به اهداف انقلاب سنگ اندازی می کنند اما با عنایات خاصه خداوند متعال و توجه امام زمان(عج)، رهبری امام خامنه ای و مردم بصیر ، انقلاب با تمام توان در جهت اهدافش حرکت می کند.

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: آنچه لازم است مورد توجه قرار گیرد این است که سرچشمه نظام مقدس جمهوری اسلامی زلال وپاک است و نظام ما در مقایسه با نظام های دیگر از پاک ترین نظام ها است.

مردم انقلاب کردند تا مفسدین بر صندلی حکومت و ریاست تکیه نکنند

وی ادامه داد: آنچه مایه تاسف است وجود تعداد اختلاس ها و فسادها در جامعه و نظام اسلامی است که زیاد به حساب می آید. نظامی که از مهم ترین اهداف آن مبارزه با فساد و مفسدین بوده و هست و امروز شاهد هستیم که بعضا افرادی که منتسب به دولت هستند متهم به فساد شده اند.

وی افزود: به نظر باید سخن رئیس جمهور محترم را مرور کنیم و مورد توجه قرار دهیم که در تاریخ 17/9/93 گفتند یا مسئولین می‌دانند و در برابر فساد نمی‌ایستند پس خود آلوده هستند و یا اینکه نمی‌دانند و یا ناتوان هستند مردم انقلاب کردند تا مفسدین بر صندلی حکومت و ریاست تکیه نکنند.

حجت الاسلام ملک آبادی با بیان اینکه انتظار از مسئولین نظام این است که فقط اهل شعار وسخنرانی وایجاد هیجانات کاذب نباشند افزود: کسانی که روزگاری به دروغ نهادهای مختلف را مستقیم وغیرمستقیم مورد هجمه قرار میدادند و بر آن می تاختند انتظاراست که در مواجه با زیردستان و بستگان اگر خودشان اقدامی نمی کنند بگذارند قوه محترم قضائیه به وظیفه خود عمل کند.

در نتیجه برجام مسئولین فهمیدند که آمریکا همان جنایتکار و عهد شکن سابق است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین درادامه گفت: وقتی به برجام از جنبه مادی وقراردادی نگاه می کنیم برجام برای دولتهای غربی به خصوص راس استکبار یعنی آمریکای جنایتکار سراسر سود وفایده بود وبرای ما هزینه های آن از دریافتی های آن بسیار بیشتر بود.

وی ادامه داد: اما از جهت دیگر تمام خسارتها وهزینه ها قابل تحمل است وآن این که بعضی از مسئولین فهمیدند که آمریکا همان جنایتکار وعهد شکن سابق بوده وهست وبرای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برراه واندیشه امام وحضرت آقا اصرار کرد.

اندیشه گره گشایی اقتصادی توسط ارتباط با غرب وآمریکا را در افکار بعضی مسئولین می بینیم

حجت السلام ملک آبادی با اشاره به نفوذ دشمن در بین مردم گفت: مهمترین نفوذ دشمن نفوذ در فکر و اندیشه مردم و مسئولین و به دست گرفتن افکار وتغییر محاسبات مردم ومسئولین مبنی بر ناکارآمدی نظام دینی ومذهبی و گره گشایی اقتصادی توسط ارتباط با غرب وآمریکا است ؛ که متاسفانه این اندیشه را در افکار بعضی از دست اندرکاران می بینیم .

ملک آبادی گفت: مهم ترین راه جلوگیری از نفوذ توکل بر خدای متعال و جانفشانی واز خود گذشتگی تمام در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ومردم می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین در پایان افزود: انقلاب یک انقلابی اسلامی و خدایی بود و اگر می شود خدا واسلام را محصور کرد ودر قوم وقبیله وکشور خاصی محدود کرد انقلاب اسلامی را می شود محدود کرد .

وی افزود: شعارهای انقلاب ما یعنی استقلال از یوغ ستمگران ومستکبران، آزادی از قید وبند هوا وهوس وشیطان ، ظلم ستیزی وتظلم خواهی از مظلوم که تمام این موارد برگرفته از دین مبین اسلام واندیشه و وجدان بیدار تمام انسانهای بیدار در برابر جهان است .

ملک آبادی ادامه داد: امروز تفکر انقلاب اسلامی سراسر گیتی را فرا گرفته است وکسانی که دم از محصور و محدود کردن انقلاب می زنند اگر توان ادامه راه در مسیرانقلاب را ندارند و یا مرعوب دشمن شده اند بهتر است مسئولیت را به افراد انقلابی و معتقد به آرمانهای امامین انقلاب واگذار کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها