خبرهای داغ:
توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود

پیام تقدیر و تشکر از مردم شریف ایران اسلامی در تشییع و تدفین شهدای آتش نشان

موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود در پیامی از حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر و پاک شهدای آتش نشان تقدیرو تشکر کرد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۷۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود در پیامی از حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی  در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر و پاک شهدای آتش نشان  تقدیرو تشکر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: حضور پرشور ، گسترده و پر صلابت شما در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو  ، حماسه ای شکوهمند و به یادماندنی را از تعهد دینی و انقلابی شما رقم زد و یاد و خاطره حماسه آفرینی هایتان در دوران پر افتخار دفاع مقدس را زنده ساخت.

خدای بزرگ را به خاطر نعمت وجود همچون مردمی ، با همه وجود سپاس می گوییم و مراتب ارادت قلبی و تشکر و امتنان خالصانه خود را به حضور تک تک شما که در این مراسم پر فیض و معنوی حضور یافتید عرضه می داریم.

در ادامه این پیام آمده: آتش، آتش است، خوی آتشین دارد. می‌ترساند، می‌سوزاند و خاکستر می‌کند؛ اما هستند کسانی که بر دل این آتش می‌زنند تا از میان شعله‌های خشم آتش، انسانی را دوباره به حیات بازگردانند.

وقتی زنگ ایستگاه آتش‌نشانی به صدا در می‌آید و خبر از حادثه‌ای دیگر می‌دهد، برای لحظه‌ای بسیار کوتاه، نگاه‌ها در هم گره می‌خورد و مصمم‌تر از همیشه گام بر می‌دارند. می‌دانند آنچه انجام می‌دهند، آغاز زندگی جدید برای کسانیست که می‌پنداشتند آخرین نفس‌ها را می‌کشند.

قهرمانان وطن را به خانه ابدی بدرقه کردیم؛ دل‌های ماتم‌زده‌مان و اشک‌هایی که بر گونه‌هایمان جاری است، نشان از قدردانی و سپاسگزاری از فداکاری و دلاورمردی‌شان است.

پیکر 16 آتش‌نشان قهرمان که در حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان پلاسکو، دلاورمردانه به شهادت رسیدند را با شکوهی هر چه تمام‌تر تشییع و تدفین کردیم.

جا دارد حضور گسترده طبقات مختلف مردم در مراسم تشییع جنازه پیکر شهدای آتش نشان را ارج نهاده و از این که مردم شریف ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری حماسه آفرینان و پاسدار خون آن عزیزان هستندتشکر می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها