حسین دلمرادی
فرمانده سپاه ناحیه جاسک از اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی ، ورزشی در سطح شهرستان جاسک در دهه فجر امسال خبر داد .
کد خبر: ۸۸۱۶۰۳۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سپاه ناحیه جاسک در مصاحبه با این خبرگزاری اظهار کرد: سه عنصر کلیدی ایمان به خدا ، رهبری حضرت امام و حضور مردم عامل بوجود آورنده انقلاب اسلامی ، تثبیت و تداوم آن است .

احمدی نیا افزود: خدمت بی منت به مردم ،مهمترین تکلیف امروز مسئولین در نظام اسلامی است . امروز دشمنان تلاش دارند با استفاده از حربه نفوذ و انحراف در اندیشه های امام عظیم الشان ،روحیه انقلابی گری را از مردم بگیرند .

فرمانده سپاه ناحیه جاسک گفت : وظیفه همه ما امروز حرکت در مسیر اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری است و بزرگترین درس انقلاب به همه ما ایستادگی و مقاومت در راه حق است که زمینه نصرت و یاری الهی را فراهم خواهد کرد

وی با بیان این که سپاه ناحیه جاسک با همکاری کلیه رده های تابعه بیش از 50 برنامه را در طول دهه مبارک فجر برگزار می کند، تصریح کرد: برنامه های سپاه ناحیه جاسک به صورت باشکوه، فراگیر و مردمی برگزار می شود و مردم که خود نقش مهمی در پیروزی انقلاب ایفا کردند، در متن برنامه ها نیز قرار دارند.

فرمانده سپاه ناحیه جاسک اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،برگزاری زنگ انقلاب در مدارس ،نشست های بصیرتی، رژه موتورسواری، غبار روبی گلزار شهدا ، احداث زمین ورزشی ، ویزیت رایگان ، اردوی جهادی و غیره از برنامه های شاخص سپاه در دهه فجر است.

ارسال نظرات