با دیدار از آتش نشانان؛

کارکنان سپاه مراغه یاد آتش نشانان شهید را گرامی داشتند

فرمانده سپاه مراغه در دیدار با آتش نشانان این شهرستان بر ادامه راه شهدای پلاسکو تاکید کرد و گفت: شهدای والامقام از هرچه داشتند برای امنیت و آسایش مردم فدا کردند.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۴۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: درست است که ما در تشییع این شهدا نتوانستیم حضور پیداکنیم ولی برای آن ها اجر عظیم و برای خانواده آنها و به ویژه برای خانواده بزرگ اتش نشانی صبر الهی از خداوند منان خواهانیم.

مسئول نمایندگی سپاه مراغه هم در این دیدار به جایگاه ولای شهدای آتش نشانان اشاره کرد و گفت: برای شهدای آتش نشان این بس که در کنار هم قطاران و هم کیشان خود یعنی در کنار شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده شده اند.

حجت الاسلام فیضی زاده خاطر نشان کرد: تلاش های شما در نجات جانو اموال مردم نشانگر ایمان و اخلاص شما بوده که این شغل سخت و پر خطر را انتخاب کرده اید.

وی با ابراز تاسف از درگذشت رشید مردان ایران اسلامیافزود: شهادت تنها پاداشی است که خداوند متعالدر مقابلرشادت و از خود گذشتگی آن ها اعطا کرد .

در این دیدار هم رئیس آتش نشانی مراغه گفت: ما از روز ورود به این سازمان و عرصه خدمت به مردم، پیمان ایثار و فداکاری بسته ایم.

جواد پنداشته افزود: آتش نشانان مراغه از این راه دور با شهدای پلاسکو پیمان بسته اند که با همه توان و هستی خود ادامه دهنده راه آنها باشند.

در این دیدار از ناصر صمدیان مسئول پیشین آتش نشانی مراغه و از پیشکسوتان بسیجی این عرصه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار