معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: رسانه ها تاثیر گذار ترین ابزار برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان می باشند.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۴۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ کارکنان روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی هرمزگان سرکشی کردند، در این دیدار صمیمی صادق حاتمی معاون روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) ضمن تشکر و قدردانی از رئیس و عوامل اجرایی این رسانه ملی به دلیل همکاری خیلی خوب برای انعکاس و پوشش برنامه های بسیج و سپاه، عنوان کرد: خبرنگاران افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با هجمه های دشمنان هستند.
حاتمی، ادامه داد: ما در نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان روابط عمومی نماینده رسانه ها بوده و با توجه به وظیفه ذاتی و رسالت نهاد سپاه که حفظ ارزش ها و  انقلاب اسلامی می باشد، انتظار ما از تمام رسانه ها همان انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از رسانه ها می باشد.
وی، خطاب به رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان هرمزگان، گفت: امیدواریم با تعاملات هر چه بیشتر بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم و از تجربیات شما در راستای برنامه های رسانه ای مجموعه سپاه و بسیج نیز بتوانیم استفاده کنیم.
در ادامه خلیل تنیده رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان هرمزگان، گفت:خبرگزاری ایرنا در 20 مرداد 1313 فعالیت خود را با نام آژانس پارس آغاز کرد و نحوه خبرنویسی این خبرگزاری در ابتدا به سبک فرانسوی بود و در آن زمان نیز اکثریت اخبار دربار و سفارتخانه ها و مسائل نزدیک به دربار گزارش داده می شد.
وی ادامه داد: این خبرگزاری در حال حاضر نزدیک به 60 دفتر در داخل کشور و 40 دفتر در سایر کشورها و بطور همزمان به 8 زبان خبرهای ایران ترجمه می شود.
مسئول خبرگزاری ایرنا در استان هرمزگان، افزود: از طرفی چون خبرگزاری جمهوری اسلامی مورد وثوق می باشد خبرهای این خبر گزاری ترجمه شده و دیگر خبرگزاری جهان از اخبار این خبرگزاری استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه کار در این خبرگزاری بصورت شبانه روزی کار صورت می گیرد ادامه داد: کار در خبرگزاری جمهوری اسلامی  به صورت سه شیفت صورت می گیرد و شبانه روزی  نشر اخبار در این خبرگزاری انجام می شود.
تنیده، تصریح کرد:خبرگزاری جمهوری اسلامی در حال حاضر در استان هرمزگان دارای 3 دفتر در شهرستانهای بندرعباس،کیش و قشم می باشد و به زودی در حال راه اندازی یکی دیگر از دفاتر خبرگزاری در جاسک هستیم که به زودی افتتاح می گردد.
 
ارسال نظرات