جانشین بسیج اساتید گیلان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
نیازمند گفت: اساتید ما که به عنوان فرماندهان جنگ نرم دوره های مختلفی را گذرانده اند در اقشار مختلف به این مناسبت سخنرانی هایی را خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۹۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
محمد مهدی نیازمند جانشین بسیج اساتید گیلان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در آستانه دهه فجر با تشکیل جلساتی با حضور مسئولین کانون های بسیج اساتید استان برنامه هایی را در سطح دانشگاه ها ویژه اساتید و نخبگان طراحی کردیم.

وی افزود: این برنامه ها انشاء الله در دهه فجر در دانشگاه های مختلف استان اجرا خواهد شد. مهمترین برنامه در روز 17 بهمن ماه است که نشست بصیرتی و سیاسی ما با موضوع انقلاب اسلامی، مشارکت اجتماعی، عدالت و پیشرفت در خدمت حجت الاسلام مصلحی خواهیم بود.

جانشین بسیج اساتید گیلان تصریح کرد: انشاء الله اساتید کل استان در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی حضور خواهند داشت و از نظرات آنها استفاده می کنیم. نشست های تبیینی دیگری هم در گیلان به محوریت دانشگاه آزاد لاهیجان انشاء الله در روز 20 بهمن ماه برگزار می شود و نشست دیگری هم در آستارا و در همین ایام با حضور اساتید بخش های آستارا برگزار می شود.

نیازمند اظهار داشت: نشست ها و حلقات صالحین و هم اندیشی در کل دانشگاه هایی که کانون بسیج اساتید در آنها حضور دارند در این ایام برگزار می شود و بازدید موزه عبرت یکی دیگر از برنامه هایی است که در سفری که تعدادی از اساتید به تهران دارند صورت می گیرد و دیداری هم برای اساتید با علمای قم برنامه ریزی شده است.

جانشین بسیج اساتید گیلان عنوان کرد: بازدید علمی هم یکی از برنامه هایی است که ما در روز هفدهم که مناسبت آن هم انقلاب اسلامی، جوانان، نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی است طراحی کردیم که انشاء الله فعالیت های تولیدی استان گیلان و کارخانه هایی که از دستاوردهای انقلاب هستند در معرض دید اساتید قرار می گیرند. اساتید ما که به عنوان فرماندهان جنگ نرم دوره های مختلفی را گذرانده اند در اقشار مختلف به این مناسبت سخنرانی هایی را خواهند داشت.

ارسال نظرات