فرماندار گرمی گفت: 39 پروژه بااعتباری نزدیک به 380 میلیارد ریال هم‌زمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۹۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،‌امامی فرماندار گرمی ضمنگرامیداشت دهه مبارک فجر،پروژه های قابل افتتاح شهرستان گرمی را آبرسانی، پست های هوایی برق، گاز رسانی، مدرسه سازی، مقاوم سازی مسکن، توسعه شبکه های آبی، کشاورزی و خدماتی رفاهی عنوان کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده بهره برداری گفت: این پروژه‌ها بیشتر در حوزه راه روستایی، برق رسانی و گازرسانی به 23 روستا و آبرسانی به 21 روستا خواهند بود.

امامی گفت: سد عمارت، پایاب سد گیلارلو، سد تازه کند انگوت، نیروگاه حرارتی برق، ‌کارخانه شیرالات قهرمان، اجرای طرح هادی روستایی پروژه های در حال اجرای شهرستان می باشد.

وی برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، جشنواره‌های هنری، ادبی و علمی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گلباران گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از خادمان انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های ورزشی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر امسال ذکر کرد که از 12 بهمن همزمان با سالروز تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی آغاز می‌شود و با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایان خواهد یافت.

ارسال نظرات