فرمانده سپاه ناحیه رودبار از اجرای یکصد برنامه فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها به صورت منسجم در تمامی مناطق شهرستان رودبار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، فرمانده سپاه رودبار همزمان با دهه فجر، به تشریح برنامه های این دهه در شهرستان پرداخت.

سرهنگ جاوید فلاح، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، تداوم و تبیین شکل گیری انقلاب و استمرار این مسیر را اهداف برگزاری مراسم های دهه فجر دانست و اظهار کرد: استمرار برنامه های دهه مبارک فجر، سبب قوام بخشی انقلاب اسلامی می شود.

وی، از اجرای یکصد برنامه فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها به صورت منسجم در تمامی مناطق شهرستان رودبار برگزار می شود.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه رودبار، دیدار با ائمه جمعه شهرستان رودبار، نواختن زنگ پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه آثار تصویرسازی، گارگاه آموزشی زوجین جوان و نشست روشنگری با موضوع انقلابی گری در حوزه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های اولین روز دهه فجر برشمرد.

سرهنگ فلاح ادامه داد: اعزام دختران دانش آموز به اردوی راهیان نور، برگزاری کرسی آزاد اندیشی برای بازگویی اهداف و آرمانهای انقلاب، اعزام روحانیون به مناطق کم برخوردار و احیاء نماز جماعت و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در لوشان را از دیگر برنامه های دهه فجر می باشد

فرمانده سپاه رودبار از افتتاح تابلوی یادمان شهدای دانش آموز این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: دیدار و عیادت از مستمری بگیران صعب العلاج، غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات چهارجانبه والیبال در منجیل از دیگر برنامه های دهه فجر هستند.

فلاح از برگزاری یادواره ۳۰ شهید والامقام دهستان بلوکات خبر داد و اظهار کرد: این مراسم روز پنج شنبه رأس ساعت ۱۴:۳۰ در مسجد باب الحوائج روستای کوکنه دهستان بلوکات برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری دعای پرفیض ندبه، راهپیمایی حرم تا حرم، برگزاری جشنواره ورزشی بازیهای بومی و محلی در شهرک ایثارگران منجیل، دیدار با پرستاران، نشست عاشقان ولایت و شرکت در نماز جمعه و جشن میلاد حضرت زینب(س) را از دیگر برنامه های دهه فجر می باشد.

فرمانده سپاه رودبار، همچنین پویش دانش آموزی کمک به جبهه مقاومت، مشاوره حقوقی رایگان، نمایشگاه عکس با موضوع شگفتی های قرآن و جشن پیروزی انقلاب در روستای پاچنار را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

سرهنگ فلاح یادآور شد: برگزاری آموزش یک روزه امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری جشنواره رزمی بسیج در لوشان، برگزاری جشن پیروزی انقلاب در عمارلو، برگزاری ویزیت رایگان و برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع انقلابی گری، عفاف و حجاب و شبکه های اجتماعی از دیگر برنامه های سپاه در دهه فجر امسال هستند.

وی از راه اندازی صندوق مهربانی در سطح مدارس دخترانه خبر داد و بیان کرد: این صندوق به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند در سطح مدارس دخترانه شکل خواهد گرفت.

به گفته وی، برگزاری مسابقات رباتیک، برگزاری نمایش نامه شاه، فراخوانی گردان های بیت المقدس، برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال بین ادارات و بسیج، برگرازی محفل انس با قرآن در روستای دفراز، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای منجیل، رودبار و رستم آباد و برگزاری مسابقه دو و میدانی را از دیگر برنامه های دهه فجر می باشد.

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه تمامی پایگاه های بسیج در ایام الله دهه فجر فعال خواهند بود، تصریح کرد: تبیین اهداف شکل گیری انقلاب به نسل جدید از اهم وظایف است که باید به آن پرداخته شود.

ارسال نظرات