خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در جشن دهه فجر پیشکسوتان جهاد و شهادت این شهرستان، ترویج گفتمان انقلاب در برابر استکبار و اشرفی گری را تداوم بخش نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۹۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی، افزود: تبیین سخنان و مواضع رهبری در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی و مقابله با اشرافی گری و پرهیز از تجمل و تفرقه در بین امت اسلامی، گره گشای مشکلات جامعه است.

وی راه برون رفت از مشکلات را اطاعت و پیروی از تدابیر رهبری درعرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی عنوان و تاکید کرد: باید حمایت از اقتصاد و تولید داخلی و استفاده از ظرفیت و توان داخلی به عنوان تاکید مهم رهبر فرزانه انقلاب، مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

سامی با اشاره به هجمه های نرم دشمنان در قالب جریان نفوذ در داخل کشور، گفت: هوشیاری در برابر منافذ نفوذ نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی تنها با ولایت مداری و تبعیت از تدابیر هوشمندانه رهبری ممکن است.

وی افزود: تقویت روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان به عنوان مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی مهم ترین راهکار برای مقابله و مبارزه با هجمه های نظام سلطه است.

فرمانده سپاه مراغه ادامه داد: ترویج گفتمان اصیل انقلابی و روحیه استکبار ستیزی به عنوان تنها راه ایستادگی در برابر هجمه نرم دشمنان در فضای مجازی و رسانه های معاند و بیگانه، باید مورد توجه مردم و مسئولان فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شناخت راه های نفوذ جریان خطرناک و خزنده نفوذ مزدوران نظام سلطه در داخل کشور، نیازمند هوشیاری در برابر تاکتیک های دشمن است.

رضا سامی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: گرامیداشت این ایام با حضور نیروهای ارزشی با رویکرد تبیین و ترویج گفتمان انقلابی در این مقطع حساس پیش رو ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها