رئیس شورای ترافیک گرمی مغان گفت: قسمت اعظم آشفتگی‌های ترافیکی داخل شهر‌ گرمی با هماهنگی دستگاه‌ها برطرف شده است.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۰۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

ابراهیم امامی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک گرمی مغان اظهار کرد: نظرسنجی‌های میدانی و رسانه‌ها نشانگر رضایت عمومی مردم از طرح‌های ترافیکی انجام شده در داخل شهر‌ گرمی است.

وی با بیان اینکه نصب تابلوهای مصوب شورای ترافیک باید در اولویت دستگاه‌های مرتبط باشد، افزود: شهرداری و راهداری نسبت به نصب تابلوهایی که در جلسات شورای ترافیک به تصویب رسیده است، اقدام کنند.

رئیس شورای ترافیک گرمی مغان تصریح کرد: دستگاه‌های شهرستان بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، آمادگی لازم برای برف‌روبی و نمکپاشی معابر شهر گرمی و راه‌های مواصلاتی داشته باشد.

امامی از اصلاح میدان مرکز شهر گرمی خبر داد و افزود: ایجاد میدان تره‌بار در کنار بازارچه مرزی شهر و جمع‌آوری وانت بارها از نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار داشته و به زودی اجرایی می‌شود.

وی بر لزوم کنترل تعداد خودروهای عمومی و عدم ارائه مجوز برای افزایش تاکسی در گرمی تاکید کرد و گفت: فاز دوم طرح ترافیکی برای مشخص کردن ایستگاه‌های تاکسی محلات مختلف شهر گرمی است.

رئیس شورای ترافیک گرمی مغان ادامه داد: جمع‌آوری دست فروشان و انتقال به محل مشخص، اصلاح میادین و آسفالت‌ریزی معابر اصلی شهر و رفع سد معبر در دستور کار شهرداری‌های گرمی و انگوت قرار گیرد.

امامی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اگر به زودی نسبت به استفاده از قیر رایگان اختصاصی وزارت راه و شهرسازی و تعیین تکلیف کردن کارخانه آسفالت اقدام نکند، برخورد خواهیم داشت.

ارسال نظرات