خبرهای داغ:
استاندار در نشست با هئیت امنای دانشگاه فرهنگیان:
استاندار قزوین گفت: در زمینه رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان در حال حاضر برطرف کردن مشکلات اصلی در کوتاه مدت اولویت دارد تا برای احداث مجموعه ای شایسته در بلندمدت برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر یوسفی ریاست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان در نشست با هئیت امنای دانشگاه فرهنگیان که در سالن جلسات این دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ماموریت گراست و تامین و تربیت نیروی مورد نیاز آموزش وپرورش را بر عهده دارد لذا تامین  امکانات و فضای مورد نیاز از ضروریات می باشد و با توجه به اینکه ساختمان دانشگاه فرهنگیان قدیمی و فرسوده می باشد تمام سیستم های گرمایشی و سرمایشی  نیاز به  مرمت  و بازسازی دارد و خواستار تامین اعتبار از طریق استانداری شدند.

سپس آقای قاسمی مدیر کل محترم آموزش وپرورش استان ضمن تشکر از حاضرین در خصوص رفع کمبودات  بخشی از سیستم گرمایشی بیان کردند چنانچه استانداری مجوز مربوطه را تفویض کند از طریق نوسازی با رایزنی هایی که به عمل آمده است قول مساعد دادند.

در ادامه جلسه آقای بابایی صالح نماینده محترم مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از حضار و زحمات مسئولین دانشگاه فرهنگیان، خواستار راه حل های موقتی مثل بهسازی فضای موجود، تحویل دانشکده فنی شهید بابایی (باعنایت به ساخت مجموعه جدید و تحویل آن به وزارت علوم) به پردیس خواهران شدند. و اصل هدف را ساخت مجموعه دانشگاهی فرهنگیان در شهرک مهرگان و تحویل زمین مربوطه از طریق استاندار محترم شدند.

استاندار قزوین "دکتر فریدون همتی" ، اظهار کرد: انقلاب با شناخت و آگاهی و برنامه ریزی برای چشم انداز آینده شکل گرفته و پایدار مانده است.

وی بیان کرد: سنگ اندازی های دشمنان برای براندازی انقلاب هیچ گاه محقق نخواهد شد چراکه همه مدیران، مسئولان و آینده سازان کشور در جهت رسیدن به نقطه مطلوب نظام و انقلاب تلاش می کنند.

استاندار تصریح کرد: استان قزوین نیز در روند شکل گیری و پیروزی انقلاب همواره فعال و پیشرو بوده و در این راه شهدا و جوانان بسیاری را فدای نظام جمهوری اسلامی کرده است.

در ادامه همتی با بیان این مطلب که باید براساس منابع موجود در کشور و استان برنامه ریزی کنیم، گفت: در زمینه رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان در حال حاضر برطرف کردن مشکلات اصلی در کوتاه مدت اولویت دارد تا برای احداث مجموعه ای شایسته در بلندمدت برنامه ریزی شود.

استاندار خاطرنشان کرد: در مدت زمان یک هفته مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بر مشکلات اولویت دار دانشگاه نظارت داشته و اعتبارات مورد نیاز را اعلام کنند.

در پایان بازدیدی از بلوک های خوابگاهی و سایر فضاهای موجود دانشگاه فرهنگیان قزوین به عمل آمد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها