خبرهای داغ:
امام جمعه کلاته خیج:

انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ بود که خدای متعال آن را بستر نزول نعمت های دیگر برای این ملت قرار داده است

حجت الاسلام و المسلمین شکری گفت: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ بود که خدای متعال آن را بستر نزول نعمت های دیگر برای این ملت قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۱۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

امام جمعه کلاته خیج حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا شکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از صحنه ها و نقاط عطف در تاریخ این ملت شکل گیری این معجزه بزرگ قرن است. این تحولی عظیم  در بدنه این کشور و جای جای این نظام و ملت به وجود آورد و بعد از سی و نه سال توانست آن را به کانون قدرت و عظمت اسلام مبدل و همه چشم ها را متوجه خود کند.

وی افزود: انقلابی که هم سبب عزت این ملت را فراهم کرد و هم توانست درس عزت را به دیگر ملت هایی که از دور نظاره گر این تحولات بودند بدهد.

شکری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران و تحولات آن سبب بیداری ملت ها در قالب بیداری اسلامی در جهان اسلام شد. هیچ کسی از کسانی که به تحلیل این بیداری اسلامی نشسته اند تردیدی ندارد که این بیداری برخواسته از عظمت انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: از مساجد و حسینیه ها و هیأت ها و همه مراکز اداری و غیراداری و بازار و اصناف تقاضا دارم که در زمینه قدردانی از برکات انقلاب اسلامی کوشا باشند و به هر مقداری که می توانند این سُرُور و افتخار و عرض ارادت خود را نسبت به انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی نشان بدهند.

امام جمعه کلاته خیج تصریح کرد: باید نقش اسلام و رهبری و مردم و آن شوری را که در دوران انقلاب در کالبد این ملت به وجود آمد و توانست زمینه اعتلاء و عظمت را برای ملت ما فراهم کند به نسل جوان نشان داد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ بود که خدای متعال آن را بستر نزول نعمت های دیگر برای این ملت قرار داده است. گاهی برخی از افراد انقلاب اسلامی را زیر سؤال می برند و می گویند که اگر انقلاب اسلامی برقرار نمی شد چه می شد؟ اگر این انقلاب نمی شد ما نیز یک عربستان دیگر بودیم که اگر خیلی پُربار بودیم می شدیم عربستانی که طوق نوکری استکبار را به بدترین و ذلت بارترین وجهی به گردن انداخته اند!

شکری اظهار کرد: امروز عربستان خفت بارترین چهره را در دنیای معاصر پیدا کرده است. خدا را شاکر هستیم که این ملت امروز در سایه انقلاب اسلامی عظمتی پیدا کرد که شخصیت های بزرگ بین المللی با اشتیاق خود را به محضر رهبر این انقلاب می رسانند و نقش این انقلاب را کسی نمی تواند منکر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها