مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛
حجت الاسلام موحد گفت: بعد از رحلت امام خمینی، رهبر معظم انقلاب ،کشتی انقلاب را در تلاطم های سهمگین که هدف آن از بین برده نقلاب اسلامی بود به خوبی هدایت کرد و امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت برتر در منطقه و جهان می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۲۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی حجت الاسلام موحد مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه استان البرز در همایش بصیرتی در مسجد الزهرا(س) پایگاه بسیج شهید نیری حوزه ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار ،در خصوص نقش ولایت فقیه در عبور از بحران ها گفت: پس از رحلت امام خمینی، رهبر معظم انقلاب ،کشتی انقلاب را در تلاطم های سهمگین که هدف آن از بین برده نقلاب اسلامی بود به خوبی هدایت کرد و امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت برتر در منطقه و جهان می باشد.
 
پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را معجزه قرن حاضر است

در این همایش حجت الاسلام موحد با توجه به فرا رسیدن دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را معجزه قرن حاضر دانست و حفظ آن و انتقال اهداف بلند آن را به نسل های بعد وظیفه همگانی دانست.

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی به منظور شکست انقلاب و ایجاد نفاق و تفرقه بین کشورهای اسلامی افزود: امروز به برکت خون شهیدان و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، بیداری اسلامی گسترش یافته و هسته های حزب الله برای مقابله با استکبار جهانی در کشور های اسلامی تشکیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اظهار داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، مردم یادشان نرفته که در سال 88 برخی با حمایت آمریکا در کشور فتنه برپا کردند و امروز در پی نتایج انتخابات آمریکا در کشور آمریکا فتنه برپا شده و شاهد اغتشاش در خیابان‌های پایتخت این کشور هستیم.

وی با بیان اینکه خلق داعش یکی از دشمنی‌های استکبار با انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است، تصریح کرد: اگر بصیرت و روحیه انقلابی در جوانان ما وجود نداشته باشد به طور قطع با دشمنی‌ها و فتنه‌ها روند پیشروی انقلاب ما کند می‌شود در حالی که دشمنان با گستاخی در حال زیر سئوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

موحد در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان ما در راستای کندسازی روند پیشرفت انقلاب اسلامی ما استفاده ویژه‌ای از فضای مجازی می‌کنند که به همین دلیل لازم است تا ما نیز به بهترین نحو دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان کشور تبیین کنیم، در این راستا امید و نشاط باید به جامعه تزریق شود و اجازه ندهیم برخی جریانات امید و نشاط را از جامعه بگیرند و فضای مجازی را تبدیل به قربانگاه جوانان و نوجوانان تبدیل کنند.
 

خبرنگار بسیجی: سجاد بذرپاش
ارسال نظرات
پر بیننده ها