امام جمعه شهرستان بروجرد :

تلاش کنیم کار آمدی دین را اثبات کنیم

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت : باید تلاش کنیم کار آمدی دین را اثبات کنیم دردوران دفاع مقدس و روزهای سازندگی بدست آوردن پیشرفت ها در عرصه های مختلف کار آمدی دین را ثابت کرده ایم.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۸۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی دردیدار مسئولان ادارات ونیروهای نظامی وانتظامی شهرستان بروجرد اظهار داشت : ماهیت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و تداوم این راه با هدایت مقام معظم رهبری ماهیتی دینی واعتقادی دارد براین اساس باید اهمیت انقلاب را در ابعاد نظری و تئوری دین و دولت بررسی کرد.

وی افزود: عامل ایجاد انقلاب استقرارحکومت اسلامی بود انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) علاوه برماهیت دینی و مذهبی، انقلابی سیاسی و اقتصادی است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه نبودن شکاف های طبقاتی در متن آموزه های دینی اسلام است تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک مدل منحصر به فرد است که رفع تبعیض و نابرابری در جامعه را به صورت ویژه مد نظر قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: زمانی انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده وتشکیل شد که لیبرالیسم سراسر جهان را در برگرفته و نا کارآمدی دین را مطرح می کرد و ماکسیسم نیزبلوک شرق را تحت نظر داشت وتفکر نفی حکومت دینی را طرح کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب واستقرار نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام راحل و پشتوانه مردمی اثبات کرد که اسلام به عنوان یک حکومت مترقی با تفکری استکبار ستیزی و ماهیتی اسلامی مبانی و بافت های فکری عدم ناکارامدی دین را باطل کرده است.

امام جمعه بروجرد عنوان داشت : دشمنان انقلاب پیگیر تجزیه انقلاب برای نابود کردن این نظام اسلامی بودند وامروزنیز همانند دیروز با هدف جلوگیری از پیشرفت وتوسعه کشور و شکست انقلاب اسلامی بحران ناکارامدی از داخل را مدیریت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: راهی که دشمن برای شکست انقلاب انتخاب کرده ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است براین اساس ما باید ثابت کنیم که نظام دینی کارآمدی دارد و نقش سیاست مداران ودولتمردان در رفع اختلافات داخلی بیشتر نمایان شود.

وی در ادامه بیان کرد : باید تلاش کنیم کار آمدی دین را اثبات کنیم دردوران دفاع مقدس و روزهای سازندگی بدست آوردن پیشرفت ها در عرصه های مختلف کار آمدی دین را ثابت کرده ایم امروز نیز اگر مدیران و مسئولان تمام تلاش خود را در این راه صرف رفع مشکلات کشورنکنند دشمن را در بر آوردن خواسته هایش یاری کرده اند.

 
 لازم به ذکر است بعد از این دیدار امام جمعه شهر ستان بروجرد هم زمان با سراسر کشور زنگ انقلاب  را در مدارس و با حضور فرماندار بروجرد مهندس کورانی فرد به صدا درآورد.
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات