امام جمعه پلدختر گفت:انقلاب اسلامی ایران یک ارزش و افرادی که خود را انقلابی می دانند با تبعیت از ولایت می توانند حافظان خوبی برای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۸۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در یادواره شهدای جهادگر که در سالن اجتماعات جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد با اشاره به مقام والا وجایگاه رفیع شهدا اظهار داشت:شهادت و شجاعت بدون ولایت پذیری ارزشی ندارد،انقلاب یک ارزش و افرادی که خود را انقلابی می دانند نسبت به مسائل دینی،ارزشی و امر مهم ولایت نباید بی تفاوت باشند.
 
وی با تاکید بر مراقبت از پروژه نفوذ دشمنان نظام بیان کرد:حفظ انقلاب در حال حاضر بسیار مهم و نباید اجازه داد تا فرصت طلبان از درون به آن نفوذ کنند.
 
حجت الاسلام سوری با اشاره به هشدارها وتاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ دشمن گفت:این مسئله نفوذ را باید باید جدی گرفت و با هوشیاری و رصد ،توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرد.
 
وی تصریح کرد:دشمن سعی دارد از طریق نفوذ در فرهنگ با تغییر باورها زمینه دخالت خود  را در سرنوشت کشور فراهم کند.
 
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه کسانی بودند که از انقلاب راضی و برای انقلاب کار می کردند عنوان کرد:دشمن سعی می کند با نفوذ در تفکر این افراد رفتار آنها را تغییر دهد،ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبری وعمل به وصایای شهدا می تواند این توطئه ها را خنثی کند .
 
در ادامه با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از چهار خانواده شهید جهادگر،جهادکشاورزی شهرستان پلدختر قدردانی وتجلیل شد.
 
حجت الاسلام تیموری مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره جهادکشاورزی پلدختر با اشاره به خدمات جهادگران افزود:خدمت در جهادکشاورزی یک توفیق است که کارکنان آن با اخلاص و بدون امکانات برای خدمت رسانی به مردم به خصوص قشر کشاورز ودامدار متحمل زحمات وتلاش های زیادی می شوند.
 
وی عنوان کرد:کارکنان جهادکشاورزی در دوران 8سال دفاع مقدس به عنوان جهاد سازندگی در امر باسازی مناطق جنگی فعالیت چشمگیر داشته اند.
 
 در این مراسم ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان محلی،خانوادهای شهدا حضور داشتند
ارسال نظرات