دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی طی دو در استان زنجان بخش برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۲۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر وایام فاطمیه دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی در دو بخش برگزار خواهد گردید.

این مانور ملی بصورت هماهنگ در کل کشور، در دو محور برادران با عنوان "ما یار انقلابیم" و با شعار " به ما فرصت کار و تقکر انقلابی در مدارس بدهید." از 12 الی 30 بهمن ماه

و محور خواهران با عنوان " ما فرزندان انقلابیم" و با شعار "نمیگذاریم حیا با شبکه های اجتماعی به حراج رود." از 23 بهمن الی 12 اسفندماه 1395 برگزار خواهد شد.

در این مانور دانش آموزان در سه بخش تولید محتوا (شامل قالبهای مختلف متن، صوت، ویدئو و گرافیک)، راه اندازی کمپین و شبکه های اجتماعی به رقابت خواهند پرداخت.

قابل ذکر است اولین مانور ملی این جبهه با عنوان "زنده باد مرگ بر آمریکا" در آبان ماه برگزار و برگزیدگان در حوزه های مختلف مانند اینفوگرافی، رادیوی آفلاین، ویدئوکست،موشن گرافی، نشریه دیجیتالمعرفی گردیدند.

و قابل توجه اینکه دانش آموزان جبهه مقاومت سایبری استان زنجان در اولین مانورموفق به کسب رتبه اول از میان31 استان در کمپین عکس شد و عنوان استان برتر از نظر عملکردرا به خود اختصاص داد.

گفتنی است،علاقه مندان می توانند آثار خود را به ایمیل پایگاه اطلاع رسانی زنجان بیست به نشانی info.samtosoo@chmail.irو یا dmadrase@yahoo.com ارسال شود و همین طور در کانال cyber_avtiviteshttps://telegram.me/downwithamericaznj ثبت شود.

به آثاربرتر جوایزی اهدا و آثار منتخب با نام صاحب اثر در سایت و کانال قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات