خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه مبارک فجر

برگزاری یادواره 65 شهید شهرک البرز شاهرود+تصاویر

در گرامیداشت دهه مبارک فجر، یادواره 65 شهید شهرک البرز شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۲۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و هیئت امنا مسجد الهادی شهرک البرز دهمین یادواره 65 شهید این شهرک با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،امام جمعه شاهرود،معاون فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان،اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار و مسئولین دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این یادواره سید یوسف حسینی به قرائت قرآن پرداخت و در ادامه حجت الاسلام یوسفی امام جماعت مسجد الهادی در سخنانی با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا داریم اظهار کرد: بالای هر نیکوکاری، نیکوکاری بالاتری است تا وقتی که انسانی در راه خدا کشته می شود که این بلاترین نیکوکاری است و بالای دست ندارد.

وی با تقدیر و تشکر از جوانان فعال در امر برگزاری این یادواره و پایگاه بسیج و هیئت امنا مسجد به همه شرکت کنندگان خیرمقدم گفت و از حضور همه تشکر و قدردانی نمود.

ایوب حسین پور از اعضا انجمن راویان دفاع مقدس شهرستان نیز در این یادواره از اقدامات انجمن راویان تحت عنوان اهل اقدام و عمل بیان کرد و گفت: با تلاش و حضور در تمام شهرها و روستاهای شهرستان های شاهرود و میامی 1700 شهید شاهرودی در سطح کشور و شهدای بین الملل شناسایی شده است.

وی افزود: گروه اهل اقدام هر چهار شنبه در ستاد کنگره شهدای شهرستان از ساعت 9 تا 12 جلسه دارد از همه علاقمندان به سیره شهدا دعوت می شود در این جلسات شرکت کنند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

حسین پور با اشاره به برگزاری یادواره شهدای هفت تپه گفت: این اقدام کاملاً مردمی و خودجوش بود که به یاد شهدای آشپزخانه تیپ 12 قائم در منطقه شهادت آنها در هفت تپه خوزستان یادواره ای با حضور خانواده این 40 شهید برگزار شد که 32 شهید از شهرستان شاهرود هستند.

وی در پایان خاطره ای از یکی از شهدای شهرک البرز در موقع اعزام به جبهه بیان کرد.

حسن یزدانی مداح مراسم نیز به شعر خوانی در وصف شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و آتش نشان پرداخت و روضه حضرت زهرا(س) را به یاد شهدای آتش نشان بیان کرد.

اجرای یک مداح نوجوان در وصف شهدا و تواشیح گروه سائل الزهرا(س) و تجلیل از دست اندرکاران جوان برگزاری یادواره از دیگر برنامه ها بود.

این یادواره به یاد و نام 65 شهید شهرک البرز شاهرود از جمله شهیدان: نعمت فتحی لهمالی،نعمت الله غلامی،علی نقی نوروزی،علی محمدی،شهاب الدین ادریس آبادی،احسان الله نوروزی،بهروز مشتاقی، حسین غنیمت پور و علیرضا جلالی برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها