خبرهای داغ:
زنگ انقلاب با حضور استاندار قم به صورت نمادین در یکی از دبیرستان‌های دخترانه قم همزمان با سراسر کشور به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۸۱۶۲۷۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هم‌زمان با سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 9و33 دقیقه زنگ انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) در قم هم‌زمان با سراسر کشور با حضور مهدی صادقی استاندار قم نواخته شد.

ارائه مقاله توسط یکی از دانش آموزان نخبه این دبیرستان با موضوع انقلاب از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

افتتاح نمایشگاه انقلاب از دیگر برنامه‌هایی بود که استاندار قم با حضور در این دبیرستان انجام داد و از غرفه‌های گوناگون آن که توسط دانش آموزان مدیریت می‌شد بازدید کرد.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه دانش آموزان این مدرسه از دانش آموزان نخبه قمی هستند، گفت: دانش آموزان با ایده و خلاقیت خود نسبت به ایجاد این نمایشگاه اقدام کرده و به صورت ریشه‌ای به ابعاد انقلاب پرداخته‌اند که در این راستا مربیان نیز با آنان همکاری داشتند.

در پایان 33 نفر از دانش آموزان برتر دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) که در پایه‌ها و رشته‌های گوناگون معدل 19 به بالا را کسب کرده بودند با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و جمعی از مدیران استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها